Gå til innhold
Ståle

Tilbakemeldingstråd til Swissvax

Recommended Posts

rogersolmyr

Var innom Swissvax på Lillehammer på mandag, og må si det var veldig hyggelig. Kim tok seg god tid til en prat og det var artig å se litt av det de holder på med. Ser ikke ut til at det er mangel på oppdrag der i gården

Fikk med meg noen gode tips i tillegg til Leather Care kit pluss et par andre småting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Mottok padwasher og Flex roterende i dag!

Maskinen var knusedeilig å holde; kjenner jeg gleder meg til jomfruturen allerede :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skovdahl

Bøtte m/lokk endelig mottatt idag etter 2,5 mnd ventetid. :) But no goodies..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Daaaaaaag! Jeg trenger Opaque 50ml og nettbutikken deres er fremdeles vanskelig...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnus

Hyggelig prat på messa, Dag. Hyggelige ansatte har du óg! Det har skjedd gode saker og ting siden 2006/07 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Takker for hyggelig kommentarer folkens :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
THolandsli

Genialt at dere sendte meg ei svart og ei hvit bøtte når jeg bestilte 2 bøtter. Skulle nesten tro dere skjønte hva jeg skulle bruke de til. :thumbs:

Kunne dere svart meg på mailene jeg har sendt angående ordre 3141?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Conlogo / Terje

Har ikke mailen foran meg nå, men skal se på det i morgen tidlig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_

Pakke betalt på tirsdag og ikke sent før i dag kl 16 :(

Huff, TTT :unsure:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy

Pakke betalt på tirsdag og ikke sent før i dag kl 16 :(

Huff, TTT :unsure:

Tipper de har hatt det litt hektisk, med å pakke ut etter OMS, de hadde sikkert med seg hele lageret og litt til på messa.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Conlogo / Terje

10 poeng til Tommy!

Beklager treg behandlingstid Makki! Etter OMS har det vært ekstremt hektisk. Stor pågang i hallen, samt mye og gjøre iht nettbutikken. Blir mye for en mann! :) Det kommer til og gå tilbake til "det vanlige" over helga vil jeg tro!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Hei,

vi er de første til å beklage at det har tatt tid å få denne pakken av gårde! Det er nok dessverre ikke bare deg som har opplevd dette, men vi er dessverre redusert enda da Kim stadig er sykmeldt og skal være det ut neste uke.

Han har jobbet både på messen og litt på senteret da det kribler i fingrene hans, men det er viktig at han tar det litt rolig også for å ikke få problemer senere.

Terje har jobbet som helt denne uken! Han har levert flere biler til kunder, pakket ordrer, svart på telefon og mail og jobbet fra morgen til langt på kveld. Enhver arbeidsgiver ville vært meget fornøyd med å ha noen som bare ga halvparten i løpet av en uke :D

Edit; Terje kom meg litt i forkjøpet - men all ære til deg!

Uansett, dette er selvfølgelig under det nivået vi skal ligge på når det gjelder leveringstid, men jeg lover at vi snart er tilbake i gjenge og beklager forsinkelsene!

Mvh Dag

Endret av Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_

Forstår alt dette jeg men kanskje litt feil av meg å informere dere at jeg reiser offshore neste uke og det haster mtp henting på posten.

Pakken kommer sikkert ikke før på tirsdag/onsdag og jeg får ikke hentet denne. Er ikke hjemme før den 25 og da blir den sikkert sent tilbake til dere..

Er det mulig at noen andre f.eks fruen henter pakken for meg?

Og god bedring til Kim!

Endret av _Makki_

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Det er fint at du sier fra om det, fruen kan nok sikkert hente ut denne for deg. Om det blir trøblete så skal vi få posten til å utsette retur!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Magnus

Hva skjer'a Dag? Jeg bestilte Waschpudel og Miracle Dryer i dag tidlig, og så har ikke pakken kommet lenger enn til terminalen i Oslo? :D

Dere kan ikke holde på slik! Forventingene tilsier jo at neste morgenbestilling er på dørstokken min før lunsj :D:D:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Beklager Magnus, vi skal skjerpe oss ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fenwick

Fikk også handlet meg ny maskin på denne adressen i sist uke.

Kan ikke si annet enn at service var på øverste hylle på alle måter!

Det manglet bare å gi en tilbakemelding på det. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Spernesn

Vil takke for super service med sending av pakke som ble bestilt søndag. Pakken kom idag klokka 16 :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Pakken jeg bestilte med Opaque kom frem altfor tidlig! Jeg hadde jo knapt nok kommet meg TIL sykehuset engang før jeg fikk melding om pakke!

Fantastisk service, som alltid! :D

Endret av Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig