Gå til innhold
Ståle

Tilbakemeldingstråd til Swissvax

Recommended Posts

Kim Wernerstrand

Hvor lenge har dere oppe :-) mulig jeg tar en tur innom etter 4 en gang og handler litt ;-)

Hei.

Vi har oppe fra 8-16

Jeg har desverre ikke mulighet til å være her ekstra da jeg er fortballtrener B) for laget til eldste sønnen min, og vi skal spille kamp i dag.

Men det er en som heter Henrik som jobber litt på ettermiddag og kveld med nybilklargjøringer her, så han kan sikkert hjelpe deg, men han dukker ikke opp før rundt kl 19, fordi han må bli ferdig på den andre jobben sin først og spise middag etterpå.

Hvis du vet sånn ca når du kommer så skal jeg få ordnet at det er folk her, som kan hjelpe deg med å tømme lageret vårt :lol:

mvh. Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kjimmern

Hei.

Vi har oppe fra 8-16

Jeg har desverre ikke mulighet til å være her ekstra da jeg er fortballtrener B) for laget til eldste sønnen min, og vi skal spille kamp i dag.

Men det er en som heter Henrik som jobber litt på ettermiddag og kveld med nybilklargjøringer her, så han kan sikkert hjelpe deg, men han dukker ikke opp før rundt kl 19, fordi han må bli ferdig på den andre jobben sin først og spise middag etterpå.

Hvis du vet sånn ca når du kommer så skal jeg få ordnet at det er folk her, som kan hjelpe deg med å tømme lageret vårt :lol:

mvh. Kim

hehe :lol: jeg skal nok greie å være der til halv 6-6 tia :) drev å tenkte litt på å kjøpe master med evnt cr :D men blir iværtfall mastern ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kim Wernerstrand

hehe :lol: jeg skal nok greie å være der til halv 6-6 tia :) drev å tenkte litt på å kjøpe master med evnt cr :D men blir iværtfall mastern ;)

Jeg pakker master og gjør den klar, Setter frem en CR til deg også, vi har en på lager, så kan du la deg friste litt.

Terje skal bort på middag til kl 18.30, men skal tilbake igjen, Så da er han på plass ca 20.00

Men klarer du og komme til halv seks-seks, er jo ikke detg no problem.

mvh. kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
kjimmern

Jeg pakker master og gjør den klar, Setter frem en CR til deg også, vi har en på lager, så kan du la deg friste litt.

Terje skal bort på middag til kl 18.30, men skal tilbake igjen, Så da er han på plass ca 20.00

Men klarer du og komme til halv seks-seks, er jo ikke detg no problem.

mvh. kim

hehe :P da kommer jeg i den tia, får ikke friste meg for mye hehe er det mulig å ta ut en cleaner fluid og heller ta med en som er for maskin, har en for hånd hjemme :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kim Wernerstrand

hehe :P da kommer jeg i den tia, får ikke friste meg for mye hehe er det mulig å ta ut en cleaner fluid og heller ta med en som er for maskin, har en for hånd hjemme :)

Nada Problemos, Fikser det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tina

Må skryte litt av Crystal, fikk jaggu bort mye dritt fra innsiden av bakruta!:) Og det beste, ingen skjolder:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SK901

Må legge inn litt skryt til Swissvax Norge. Har ikke fått produktene enda, men ble oppringt i dag mtp leveringstid (da det haster). Pakken er allerede sendt og vedkommende (Kim?) var svært hyggelig og behjelpelig med mine spørsmål.

Kommer absolutt til å bruke Swissvax Lillehammer igjen, og har ingen problem med å anbefale dette til familie og venner. Sitter med et MEGET godt inntrykk, noe som dessverre er sjeldent i dag.. fikk en følelse at min bestilling var svært viktig.. også noe som ikke er vanlig i andre butikker. Stort pluss i boka!!

:):)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Solhaug

Å handle av Dag er så problemfritt som det kan få bli,har handlet der noen ganger nå å det er en sann fryd,topp service hver gang :Dså han er nok min leverandør nummer 1 for alltid :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Anders_Aa

Er innom Lillehammer en tur. Så derfor lurte jeg på om noen visste om Swissvax Lillehammer er åpent i morgen lørdag ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Hei Anders, vi er egentlig stengt, men send meg en pm så fikser vi det :)

Mvh Dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SK901

Hei,

får ikke gjennom en bestilling. Får ikke logge inn med verken FireFox, Chrome eller Safari(OSX). Klarer dog å logge inn nederst til venstre, men må logge inn på nytt for å bekrefte kjøpet og her stopper det. Noen løsning her? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
norway_triumph

DIVINE

Hei jeg har brukt concours og er veldig fornøyd med den. Så handlet jeg en box divine men denen voksen er kjempeHARD og skikkelig vanskelig å legge. Har prøvd varmtvannsbad og legge på /varme opp med fingrene - men synes den er for hard? Noen tips ? /Skal den være så vanskelig å få ut av boksen og på bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Hei,

får ikke gjennom en bestilling. Får ikke logge inn med verken FireFox, Chrome eller Safari(OSX). Klarer dog å logge inn nederst til venstre, men må logge inn på nytt for å bekrefte kjøpet og her stopper det. Noen løsning her? :-)

Noen av våre kunder får av ukjent grunn feil her, vi leter etter grunnen, men har ikke funnet det enda.. Beklager det! Ring Kim på 61279900 eller [email protected] så ordner vi det på annen måte :)

DIVINE

Hei jeg har brukt concours og er veldig fornøyd med den. Så handlet jeg en box divine men denen voksen er kjempeHARD og skikkelig vanskelig å legge. Har prøvd varmtvannsbad og legge på /varme opp med fingrene - men synes den er for hard? Noen tips ? /Skal den være så vanskelig å få ut av boksen og på bil.

Den er veldig hard og sitter uhyre lenge på bilen - det er folk på forumet her som har måttet reklamere på lakkjobber på divine behandlet bil pga av at lakkerer ikke har fått fjernet Divine ordentlig (vant med "vanlig" voks...hehe). Du kan med fordel bruke noe å myke opp voksen med (feks føner), men pass på å ikke legge den tykt!! Ørtynt lag, ellers så får du en god jobb - Quick Finish etter er også en fordel :)

Mvh Dag/Swissvax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
norway_triumph
Den er veldig hard og sitter uhyre lenge på bilen - det er folk på forumet her som har måttet reklamere på lakkjobber på divine behandlet bil pga av at lakkerer ikke har fått fjernet Divine ordentlig (vant med "vanlig" voks...hehe). Du kan med fordel bruke noe å myke opp voksen med (feks føner), men pass på å ikke legge den tykt!! Ørtynt lag, ellers så får du en god jobb - Quick Finish etter er også en fordel :)

Mvh Dag/Swissvax

Takk skal prøve føner-trixet neste gang, ga den opp i helga og la på et lag concourso istedenfor. Blir stadig like imponert dagen ETTER jeg har lagt concourso. Den blir bedre av å stå over natta (sa brura...) :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjovas

Bestilte et Swissvax Shield sett i går kveld, og i kveld er allerede pakken i Oslo. Kunne ikke blitt bedre. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Newenergy

Må legge igjen litt skryt jeg og! Meget god service, raske svar på mail og lynrask sending av pakke! Fikk til og med delt opp sendingen litt siden jeg gjerne skulle ha noen av varene før helgen, mens jeg venter på de som ikke var på lager enda.

Kommer til å handle hos Swissvax igjen ja :)

Forøvrig er første møte med Shield en utelukkende positiv opplevelse!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
_Makki_

Er kjempefornøyd med pakken! :)

a70e7bfea73f12ba.jpg

5c57e67f5d3e053d.jpg

MEN:)

TIPS fra meg kjære SV folk. Ikke legg klistremerker i håndboka! Sidene er veldig glatte og fester seg i klistremerker :(

Her var jeg veldig forsiktig med å dele klistremerkene fra boka men lel. Unødvendig å sette i gang med korrigering av nye stickers...

T-skjorta har perfekt passform, spesielt når jeg har nå gått ned 10kg :)

e9e2970c04d1dc6a.jpg

d21852ab2b8e51fa.jpg

40f41987ba0e3542.jpg

f3a382b20e0a6933.jpg

Ellers takk! Setter i gang med Swissvax Leather Care på kortholderen..

Endret av _Makki_

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
MikaelØ

Fantastiske produkt! Har ikke skuffa meg enda! Vell verdt pengene de koster!

Swissvax har bra kundeservice og leverer produkta kjapt! Er ikke siste gang jeg bestiller av dere!

270046_2181492173287_1126417539_32596971_6068365_n-1.jpg

Endret av MikaelØ

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Christer

Får ikke logget inn for å bestille noe på webshopen! Vil dere ikke ha pengene mine, eller? ;)

Har nå prøvd med Firefox 5.0.1, IE 9 og Chrome 12, og selv med feil brukernavn og passord får jeg ingen feilmeldinger, innloggingsfeltene bare tømmes og venter på ny input...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag

Skal sjekke opp asap! Penger vil vi ha ;)

Er kjempefornøyd med pakken! default_smile.png

a70e7bfea73f12ba.jpg

5c57e67f5d3e053d.jpg

MEN:)

TIPS fra meg kjære SV folk. Ikke legg klistremerker i håndboka! Sidene er veldig glatte og fester seg i klistremerker default_sad.png

Her var jeg veldig forsiktig med å dele klistremerkene fra boka men lel. Unødvendig å sette i gang med korrigering av nye stickers...

T-skjorta har perfekt passform, spesielt når jeg har nå gått ned 10kg default_smile.png

e9e2970c04d1dc6a.jpg

d21852ab2b8e51fa.jpg

40f41987ba0e3542.jpg

f3a382b20e0a6933.jpg

Ellers takk! Setter i gang med Swissvax Leather Care på kortholderen..

Ta kontakt på [email protected]o så får du nye klistremerker for de som er ødelagt!

Får ikke logget inn for å bestille noe på webshopen! Vil dere ikke ha pengene mine, eller? ;)

Har nå prøvd med Firefox 5.0.1, IE 9 og Chrome 12, og selv med feil brukernavn og passord får jeg ingen feilmeldinger, innloggingsfeltene bare tømmes og venter på ny input...

Kan du sende meg en pm med ditt brukernavn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig