Gå til innhold
Ståle

Tilbakemeldingstråd til Swissvax

Recommended Posts

Torby    204
Torby

Alltid en fornøyelse å handle hos Swissvax, eksemplarisk service og kundebehandling! Gled dere til butikken på Lillehammer åpner, det blir knallbra. Ikke bare verdt å svinge innom hvis man er på veien, men verdt å ta turen til, uansett hvor langt unna man bor. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

Smell your screen

Swissvax Mirage

IMG_0211.jpg

Om man på noen som helst måte kan klage på Swissvax så må det være:

1. At voksen ikke kommer i postkassen i det man trykker på "Legg i kurv"

2. At produktet er så lett å påføre/buffe av at det til tider kan gjøre vondt

3. At det lukter så hinsides godt at man er i konstant fare for å spise det ....

Takk for pakken i posten, herlig innpakning, fantastisk utseende og lukten...... oi oi .... den lukten....

Henger meg på Torby som sier det er en fornøyelse å handle hos Swissvax - jeg er kjempefornøyd !

Endret av daniel
  • DCN Poeng 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

ikke noe big deal, men la merke til at på de to øverste flaskene under rense produkter, så står det cleaner fluid 250ml og 470ml og på bildet er det bilde av car bath. skulle vel hvert bilde av cleaner fluid der eller?

se link og trykk for større bildet av de 2 øverste:

http://www.swissvax.no/index.php?page=shop.browse&category_id=28&option=com_virtuemart&Itemid=94

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette Øyvind :) Det er nå ordnet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
East    157
East

Takk for replacement-spray´er til min nye Pnue..Tok sin tid, men dere er tilgitt. Takk også for plaster-på-såret detailbrushen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Jeg ble så innmari lei av å se den Cab fornyeren på forsiden til swissvax at jeg sier bare....!!!!

- Det er swissvax sealfeed som gjelder når nettene blir lange og kulda setter inn.

Flaska sikler som en som har drukket 14Tequila, men innholdet smører og holder gummilistene dine glatte, fine og isfrie

Anbefales ! :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tommy    6 023
Tommy

Smell your screen

Swissvax Mirage

IMG_0211.jpg

Om man på noen som helst måte kan klage på Swissvax så må det være:

1. At voksen ikke kommer i postkassen i det man trykker på "Legg i kurv"

2. At produktet er så lett å påføre/buffe av at det til tider kan gjøre vondt

3. At det lukter så hinsides godt at man er i konstant fare for å spise det ....

Takk for pakken i posten, herlig innpakning, fantastisk utseende og lukten...... oi oi .... den lukten....

Henger meg på Torby som sier det er en fornøyelse å handle hos Swissvax - jeg er kjempefornøyd !

Jeg kan bekrefte at Crystal Rock, lukter betraktelig mye bedre en den smaker. (jada, jeg kunne ikke la være)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
opas    17
opas

Heisann!

Jeg føler det er på sin plass med litt skryt til Swissvax når jeg blir så fornøyd :)

En ting er at bilpleieproduktene treffer hver gang hos meg , det samme med rask levering , men når siste pakken kom i dag var jeg strålende fornøyd igjen :P

Jeg skulle ha meg en ny skikkelig vaskebøtte og så på flere rimelige alternativer hos flere produsenter , men jeg så at Swissvaxbøtten var stor og lokket så solid ut så jeg tenkte og bestille en slik.

Eneste var at jeg ville hatt den i sort men på bildet var den vist i hvitt og det stod ingen ting om man kunne velge sort , skitt au tenkte jeg og trykket på bestillingen.

Så ville jeg ha meg en hettegenser i samme slengen og på bildet så den helt ordinær ut og helt sort med trykk , men jeg ville ha B)

I dag når jeg åpner pakken som en unge på julekvelden ble jeg virkelig glad , BØTTEN VAR I SORT!!!! :eek::thumbs::fun:

Dessuten virket bøtten skikkelig solid med en genial patent på lokket , super bøtte :thumbup:

Så tar jeg på meg hettegenseren og den sitter som et skudd B) om ikke det var nok så er det flotte sydde sømmer i hvitt med lommer og hvite snøringer , altså nok en gang mye flottere enn på bildet :wub:

Så jeg vil rette en stor takk til Swissvax nok en gang for supre produkter , takk! :)

Endret av Ståle
flyttet dette fra egen tråd til tbm tråden som treffer spot on til slike innlegg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

må si jeg er imponert over rask leveringstid fra dere :)

har foresten sendt deg PM dag. ang ordrenr. 2117

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

hvorfor får jeg ikke svar på PM Dag? må jeg skrive det her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

hvorfor får jeg ikke svar på PM Dag? må jeg skrive det her?

Hei! Dag er i Sveits på importørmøte, men er hjemme iløpet av helgen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

ok. da skjønner jeg. bare så at han har hvert innom forumet noen ganger, men ikke svart. da får jeg bare vente da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Dr_S    129
Dr_S

Er det ikke sånn funksjon på PMs her inne at man ser når de er lest?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Øyvind G    2 076
Øyvind G

aner ikke om det er sånn dr_s

Dag skreiv til meg tirsdag kveld at han skulle si ifra sånn at de tinga jeg mangla skulle bli sendt så fort som mulig. mistenker at dette ikke har blitt gjort :(

det er vel kansje en logisk forklaring på alt detta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Hei Øyvind, akkurat tilbake på Gardermoen nå:) dette er nok min feil, da jeg glemte å ordne dette onsdag morgen, beklager det! Når det gjelder det å titte innom forumet så er det ikke alltid man er i posisjon til å svare, møter etc men prøver så godt som mulig. Sender av gårde i morgen med en liten ventepremie ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Swissvax / Dag    234
Swissvax / Dag

Du hører fra meg litt senere i dag Tomas - Øyvind, din pakke er sendt!

/D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JEL    0
JEL

Hæpp!

Sendte en forholdsvis grei bestilling i går til Lillehammer, så nå venter jeg i spenning :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig