Ståle

Tilbakemeldingstråd til Swissvax

529 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget Meget fornøyd med Swissvax. Rask levering trass i flytting. Svarer kjapt på spørsmål, og fikser det meste.

Anbefaler alle å handle her.

:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig fornøyd med Swissvax, trivelig og prate med, kjapp håndtering av ordrer og utrolige produkter!

Anbefales på det aller varmeste til alle og ennhver ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare positivt og si om Swissvax. Kjempe ålreite folk, veldig bra produkter, veldig bra service og ikke minst kort leveringstid! Handler med glede av Swissvax igjen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God service med stort sett raske svar på spørsmål. Produktene blir sendt fort, og problemer blir løst raskt uten noe om og men

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God erfaring med Swissvax, både produkter, nettbutikken og ikke minst Dag selv.

Alltid orden i sakene :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x2

:thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
terningkast_6.gif
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ikke stort å tilføye her som Ole Gunnar allerede har sagt :fun:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt utvalg, gode produkter, god kommunikasjon, sender kjapt og gir ellers en flott oppfølging.

Bare pluss fra meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få skryte nok en gang av denne butikken. UTROLIG SERVICE. Kommer til å bestille mye derifra..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøver registrere meg som kunde, får bare opp "Invalid Token" når jeg prøver..?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt til en annen avatar og prøv igjen LOL :P

Slett cookies på maskinen din, evt prøve et annet brukernavn/passord? Ellers har jeg gode erfaringer med å sende de en mail. SV ordner kjapt opp.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det pleier å hjelpe når man sletter cockies, men som ØHN sier under så kan du også forsøke et annet brukernavn. Om det ikke går så sender du meg bare en e-post på dag (at) swissvax.no med navn, adresse, mobil og e-post så skal jeg regge kontoen for deg :)

:lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjennomgående topp service og kvalitet er det intrykket jeg sitter igjen med etter en handel med swissvax derfor kommer jeg igjen og igjen :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slett cookies på maskinen din, evt prøve et annet brukernavn/passord? Ellers har jeg gode erfaringer med å sende de en mail. SV ordner kjapt opp.

Ok, fikk plutselig en mail om å bekrefte login'et mitt..selv om jeg fikk feilmelding da jeg registrerte, så da er jeg kommet så langt... Men hvordan betaler jeg med VISA på siden? Eller ennå bedre, Paypal?

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi benytter ikke paypal, men dubetaler med visa mot slutten av prosessen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi benytter ikke paypal, men dubetaler med visa mot slutten av prosessen :)

Kom ikke opp noe spørsmål om VISA overhodet, eneste jeg kunne krysse av på var noe med "DIBS creditcard" og så fikk jeg "takk for din ordre!" ?? På bekreftelsesmailen som kom rett etterpå står det at jeg har valgt oppkrav, noe jeg IKKE gjorde....

Er det bare meg eller er det noe rart her?!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med servicen hos Swissvax, ikke minst produktene. Etter nøye vurdering bestilte jeg Shield samt Cleaner fluid og en del microfiberkluter og etter dagens økt med vask, rens og voks må jeg bare si at produktet lever opp til forventingene:) Rask ekspedering tross flyttesjau hos Swissvax er pluss i margen fra meg.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom ikke opp noe spørsmål om VISA overhodet, eneste jeg kunne krysse av på var noe med "DIBS creditcard" og så fikk jeg "takk for din ordre!" ?? På bekreftelsesmailen som kom rett etterpå står det at jeg har valgt oppkrav, noe jeg IKKE gjorde....

Er det bare meg eller er det noe rart her?!

Noen fra SV som kan gi meg et svar på dette, så hadde jeg blitt fornøyd :)

EDIT:

Da har Dag ordnet opp for meg og varene ankom min postkasse idag! Tusen takk for flott service, gleder meg til å teste Green Monster :)

Endret av Dr_S
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive