Ståle

Tilbakemeldingstråd til Nanolex

220 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt en gang og fått produkter for testing ett par ganger.Pruduktene har vært i postkassa innen 24 timer hver gang, og frakten er gratis. Håvard har også tatt seg tid til å sende mailer som beskriver bruk av produktene, sendt sms og vært tilgjengelig på telefon hver gang jeg har lurt på noe.I tillegg er også alt jeg har prøvd vært lett å bruke og fungerer godt.Jeg tror en del av produktene vil "slå igjennom" etterhvert.Nano er jo inn ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanongode produkter her også, spesielt ruteforseglingen Premium...

Stå på Håvard..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper på motivasjonen ja...takker så mye!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for meget kjapp levering av Nanolex Shampo fra gruppekjøpet! Supert med solid pakking av forsendelsen også! :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x 2

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x3

En kartong med svamper var det også plass til i postkassen :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x4 Rask levering som altid, og rabatten er helt konge.

Endret av hmsilset
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X5 Fornøyd på alle måter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

X6

Nå mangler bare mildværet så jeg får prøvd produktet. Luktet ihvertfall fantastisk :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

x7

Utrolig raskt levert! Knallbillig ble det også, 1 flaske shampoo og 10-pack nanosvamp til 220,- inkludert frakt er billig! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raskt levert :) Ikke så raskt betalt da jeg nesten glemte denne fakturaen... 1 dag for sent, blir vel ikke purring vel huh.gif

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så farlig om du får purring når det allerede er betalt :) Tror neppe du få det heller.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er clayen fjerna fra butikken?? :blink: Jeg har en del igjen, men må ha mere om noen uker :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kastet meg på gruppekjøpet på tekstilforsegling 17.mai på ettermiddagen. Samme kveld fikk jeg pm og sendte adr min. I dag var både forsegling og en 10pk nanosvamper i postkassen! Jeg bor i Harstad og er imponert av denne leveringstiden og ikke minst av den lave fraktprisen..:) Og med 40% rabatt for forseglingen og 10pk nanosvamper til 63kr..? What's not to like? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Urban ruteforsegling i ekstremt regnvær i dag :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for et godt produkt!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk pakken med Nanolex Ultra Glassforsegling ultra-raskt, takk for veldig god service og samtale underveis! ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppdaget konvolutt med Nanolex Ultra i postkassen i går kveld da jeg var ute med hunden en tur. Så virkelig ikke for meg at den ville komme frem så raskt. Satser på å få lagt den på front- og sideruter i helgen, og så blir det test :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fått en liten kovolutt fra Nanolex :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive