Ståle

Tilbakemeldingstråd til Blankbil

257 innlegg i emnet

Hvis du har en tilbakemelding til gjeldende firma, eller annen informasjon om firmaet du etter en objektiv vurdering ønsker å dele med andre forumbrukere så legges denne type innlegg i denne tråden.

Kjøreregler kan best oppsummeres ved dette sitatet fra Torby

Ber samtidig om at personer som har uoppgjorte handler / utestående ordre osv først og fremst tar dette direkte med det aktuelle firmaet, og at tilbakemeldinger til / rundt firmaer og samarbeidspartnere holdes på et konstruktivt og saklig nivå. Ingen er tjent med skitkasting på forumet. Samtidig skal det være takhøyde for både positive og negative erfaringer, men admins / moderatorer vil fjerne innlegg eller tråder som utarter seg i feil retning.

Tenk to ganger, pust gjennom nesa, og skru av caps lock.

Lykke til :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God og kjapp service, får det du ber om med en gang ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handla noe småtteri ifra Blankbil i ny og ne, SUPER rask ordrebehandling, bra produkter til bra priser, meget hyggelig driver og service på topp!

Blankbil får thumbs up X2! :thumbs:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Intet negativt å bemerke"

:D

Kjempeservice hos Blankbil, ja.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ekstremt raskt svar på mail, og bare timer etter bestilling så er pakken innlevert på postkontor og man får sporing på mail.

Topp service :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet hos de fleste leverandørene på dcn. Blankbil er utvilsomt den raskeste og punkligste nettbutikken jeg har vært borti. Svarer på Mail iløpet av minutter, sporingsnummer kommer innen 1-2 timer og pakkene inneholder ALLTID det som er bestilt. Måten produktene pakkes på med isopor og poser rundt beholdere er bare helt fantastisk.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har handlet hos de fleste leverandørene på dcn. Blankbil er utvilsomt den raskeste og punkligste nettbutikken jeg har vært borti. Svarer på Mail iløpet av minutter, sporingsnummer kommer innen 1-2 timer og pakkene inneholder ALLTID det som er bestilt. Måten produktene pakkes på med isopor og poser rundt beholdere er bare helt fantastisk.

Som om jeg skulle skrevet det selv :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe service. Ting blir sendt med en gang. Og nå når de også kan sende med brevpost, er jo det fantastiskt:-)

Meget bra super service:-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreløpig to tommler opp:) kjapp respons og bra system med status og sporingsnummer.

Bestilt på søndag kveld.. innlevert på posten kl 14 på mandag:)

er man like imponert når pakken ankommer så blir det nok mere handlig her:)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte varer om søndagen og i går fikk jeg mail om at varer var blitt sendt!

Ingenting å klage på så langt :)

Så sant jeg ikke pakker opp kun isopor.... men er vel små sjanser for det vil jeg tro... default_cool.png

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blankbil er hurtige, nøyaktige og yter meget god service. Dette er en webshop jeg trygt kan anbefale til alle

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blank bil v/Per-Herbjørn er etter min mening et prakteksempel på hvordan drive nettbutikk. Aldri hatt noe som helst å sette fingeren på.

Pakker til og med inn varene så man skulle tro det var dyr porselen.. :lol:

Hater pakkeships forresten :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte varer om søndagen og i går fikk jeg mail om at varer var blitt sendt!

Ingenting å klage på så langt :)

Så sant jeg ikke pakker opp kun isopor.... men er vel små sjanser for det vil jeg tro... default_cool.png

Pakke er nå ankommet postkontoret!

Bare så synd jeg ikke får hentet den før til lørdagen....

Pakken inneholder Dodo Juice Blue Velvet Pro og Dodo Juice Super Natural :)

Skal virkelig koooose meg i sommerferien :)

En liten bestilling hos Scandicshine og eller Swissvax nå, så er ferien reddet :)

Topp service Blankbil!!!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
terningkast_6.gif Endret av General Lee
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg sendte en mail idag og fikk svar iløpet av minuttet :thumbup:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Føler jeg må legge inn litt skryt her.

Hadde tenkt å legge inn en bestilling hos Per Herbjørn. Men jeg trengte en 5l med Prickbort og den var utsolgt. Sendte en PM til Per Herbjørn og spurte hvor lenge det var til han fikk det inn igjen på lager. Det kunne ta noen uker fikk jeg beskjed om, men han skulle sjekke om han ikke kunne skrape sammen en kanne til meg. Fikk svar noen få timer etterpå, og da hadde han fikset en kanne til meg. Må for ordens skyld legge til at dette skjedde etter kl. 20.00.

Det kaller jeg ekstremt god kundeservice. Jeg sendte en PM, men forventet ikke å få svar før dagen etterpå. Gleden var dermed stor når ordren var lagt inn samme kveld. Og i morgen kommer varene... :thumbs:

Tusen takk for super service Per Herbjørn!

Hilsen meget fornøyd kunde.

Endret av mgreen
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig rask respons e-post, rask til å sende varer og god varebeholdning. I tillegg veldig imøtekommende og hjelpsom! Thumbs up fra meg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei

jeg skulle lese litt om Victoria Wax Chaos het til jeg kom til , sitat fra siden : "Chaos er en voks for den yngre garde i følge produsent Victoria Wax, de sier dette da jeg spør om forskjellen på disse to nye voksene:

"

ser ut som hele sitatet er borte.

fant jo info på Mayhem , men hadde vert bedre on det stod på begge :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig, står om det skal på begge hos meg. Bruker Firefox.. Men skal sjekke med andre og se hva som skjer da. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok , tenkte bare jeg skulle si ifra :) bruker IE8 her

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive