Jump to content
Sign in to follow this  
Scandic Shine / Ketil

Scandicshine informerer

Recommended Posts

Scandic Shine / Ketil

Hei,

Vi vil gjerne beklage for at det har vært endel rot de siste månedene fra oss, spesielt med diverse ettersendinger, men også til tider treg postgang. Vi kan skylde litt på transportstreik osv, men mye av problemene lå hos oss og at vi har vokst mye det siste halv året. Derfor må vi begynne å endre rutiner rundt lageroppdatering og behandling av bestillinger.

Har hatt god hjelp av Belle denne uken, til å oppdatere nettbutikken, for å få riktig antall på lager og ikke minst legge inn nye produkter. på nettbutikken. Han har vel også oppdaget at det er nok å gjøre.

Med dette håper jeg det bir mindre ettersendinger, raskere behandling av varene og en ryddigere nettbutikk!

Det viktigste for oss er å holde kundene fornøyde, alle kundene.

Mvh

Scandic Shine AS

Edited by Pirex/Scandicshine
  • DCN Point 9

Share this post


Link to post
Share on other sites
Petter

Høres veldig bra ut!! Gleder meg til dere kommer opp på det høye servicenivået som dere ønsker!

For dere kan sakene dere holder på med!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Soeyland

Herlig! Toppers at dere tar tak i problemene og ordner opp! Og fint at dere får hjelp.

Fikk pakken min idag og skal straks opp å hente den!rolleyes.gif

Edited by Soeyland

Share this post


Link to post
Share on other sites
EspenHamre

Har du tenkt på å ansette folk til å hjelpe deg med dette da? Er vell det som er løsningen for en så stor bedrift

Share this post


Link to post
Share on other sites
offroad

Flott! Da ser jeg fram til flere, raskere, og riktigere leveringer i tida framover! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHA

Lover godt. Fikk pakka i dag også. Yeay! Nå blir det nye pærer på kjærra :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bjørn

høres bra ut dette, fint å vite hva som skjer i verdalen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_S

Høres bra ut! Ingenting er bedre enn at man tar grep og endrer på gamle rutiner slik at helheten blir bedre for kunder og ansatte.

Er forøvrig uenig i at utgangstråden ble stengt av moderator.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ståle

Høres bra ut! Ingenting er bedre enn at man tar grep og endrer på gamle rutiner slik at helheten blir bedre for kunder og ansatte.

Er forøvrig uenig i at utgangstråden ble stengt av moderator.

Er sansynligvis et nytt system for tilbakemeldinger til bedriftene rett rundt hjørnet

- men hvis det skulle skjære seg så åpner vi igjen. :)

Beklager denne lille avsporingen....neste innlegg får helt sikkert tråden "back on track" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kleiv

Pakka mi kommer i morgen så jeg er fornøyd om dagen :) Har vært litt venting denne gangen, men synes det er veldig positivt at dere tar tak der det trengs. Ikke lenge før det kommer en ny bestilling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her finner man det meste man lurer på innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig

×
×
  • Create New...