Gå til innhold

Sandblåser?


ØyvindBraaten

Recommended Posts

ØyvindBraaten

Hei. Noen som kjenner til noen som kan sandblåse for en riktig pris? Gjelder en Opel Kadett C Coupe. Snakk om å sandblåse gulv foran og i bagasjerom, alle fire hjulbuene samt hjørnene på taket og en girtunnel som er tatt ut.

Aller helst i Hedmark/Oppland og rundt Oslo området. Er fra Elverum selv, så greit å slippe og kjøre for langt :)

Takker for svar :)

Endret av ØyvindBraaten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder til en ikke så langt fra meg som får mye skryt. Har tenkt å bruke han selv når jeg skal sandblåse prosjektbilen min..

Monsbakkens Sandblåserservice

Rørsvegen 400

2380 Brumunddal

Telefon 90 54 34 15

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØyvindBraaten

Prøvde å ringe Torby, sendte også en melding til nr. Men ikke fått noe svar.. Noen du kjenner? Eller eventuelt har mulighet til å dunke litt i ræva?

Hehe, så sant så sant Ståle, men leit å kjøpe inn dyrt utstyr for å bruke det kun en gang. Med min evne til å bli uvenn med klokka titt og ofte, klarer jeg nok kun å bygge en slik bil på 7år. Blir ikke mange bilene i livet da for å si det slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ringe Torby, sendte også en melding til nr. Men ikke fått noe svar.. Noen du kjenner? Eller eventuelt har mulighet til å dunke litt i ræva?

Hehe, så sant så sant Ståle, men leit å kjøpe inn dyrt utstyr for å bruke det kun en gang. Med min evne til å bli uvenn med klokka titt og ofte, klarer jeg nok kun å bygge en slik bil på 7år. Blir ikke mange bilene i livet da for å si det slik ;)

Beklager sent svar. Kjenner ikke vedkommende nei, bare fått høre av folk jeg kjenner at han gjør bra arbeid. Ikke noe mer enn det.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...