NeDD

Erfaringer fra flisene fra garasjegulv.no

Hei

Hvordan holder flisene seg i farge og ikke minst med tanke på slitasjen?

Overgangene mellom flis til flis, fortsatt fine etter mye bruk?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har testet gjennom jobben, og de tåler mye! Kan også tas opp og legges igjen uten at jeg har opplevd skader på de ihvertfall. Men det er noen ulemper med de. Du fjerner all jording og hvis du velger de hullete, og du søler noe på de, så må du ta de opp igjen for å få tørket opp. Eks olje i garsjen osv..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får snart nye flotte lokaler til min bilhobby, men her er belegningsstein.

Kan jeg legge slikt gulv over det, og få en flate som jeg kan bruke trillstol på?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd.

I tillegg til kommentar over så bør en legge en treplate under garasjejekken før en jekker ellers kan små metallhjul lage fordypninger.

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bauhaus har hatt noen konkurrerende fliser fra Bergo (svenske visstnok) på tilbud til 159,- pr. kvm. Vet ikke prisen nå. Er det noen som kjenner til de?

Bergo Unique

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd.

I tillegg til kommentar over så bør en legge en treplate under garasjejekken før en jekker ellers kan små metallhjul lage fordypninger.

Da har du for liten jekk :P Hvis man skal bytte olje, ville jeg i alle tilfeller lagt en lem oppå gulvet, så unngår du at det havner noe i mellom! Gleder meg litt til min garasje står ferdig, da skal gulvet legges!! (Kiwi tiles)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du for liten jekk :P Hvis man skal bytte olje, ville jeg i alle tilfeller lagt en lem oppå gulvet, så unngår du at det havner noe i mellom! Gleder meg litt til min garasje står ferdig, da skal gulvet legges!! (Kiwi tiles)

Uansett er det vel viktig at gulvet under har fall ut eller evnt mot sluk slik at smeltevann fra bilene ikke blir liggende under flisene å "råtne"/mugne. Får jo ikke svabra det vekk eller tørka det opp med slike fliser oppå.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive