Gå til innhold

Reperasjon av Flex


AndreasLie

Recommended Posts

AndreasLie

Husker at en her inne nevnte navnet på ett service verksted her i Oslo som reparerer Flex maskiner, men husker ikke navnet på firmaet og finner ikke noe når jeg søker. Noen her inne som vet hvem som gjør dette? Ser ut som låsepinnen sitter litt fast (den man låser med for å skru av bakplata) og subber inni huset. Den går også varm med veldig fort så må kjøre den lenge uten belastning.

Takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Møkk! er jo umulig å komme seg fra Oslo til Ski før 16.00 så åpnet flexen for å se hva problemet var. Som dere kanskje kan se øverst på bildet så har girkransen rundt ( eller hva man skal kalle det) fått seg en trøkk. Det har fått av ett skal på ett par tenner. Kan dette være en garanti sak? Jeg har bare 3 biler + min egen booket fra lørdag og neste uke så dette er litt krise. Får finne noen som kan kjøre inn til Wikant i morgen.

post-763-009890100 1276706906_thumb.jpg

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Så lenge det ikke er feilbruk så er det vel en reklamasjon vil jeg tro, er vel ikke så gammel denne maskien vel?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Den er ett halvt år bare. Har brukt den til det den er ment for og den har ikke fått noe slag eller lignende som kan ha ført til dette på den måten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Da bør det vel være en grei sak tipper jeg... så får en bare håpe de kan fikse den fort for deg da :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
AndreasLie

Kjetil er rask på mailen idag så jeg kan levere den hos wikant og de fikser garanti. Jeg får lete opp kviteringa ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt krise for deg kan jeg kansje få med meg flexen til løreskog i morra, skal på ferie i 2 uker så kansje du kunne lånt den i mellomtida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Har du mulighet til det så hadde det vært helt supert tilfelle det blir krise. Skal nok få ordnet noe tilbake i såfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til det så hadde det vært helt supert tilfelle det blir krise. Skal nok få ordnet noe tilbake i såfall :)

send meg en pm om jeg skal ta med eller ikke.

Eller send en mld på 95009504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Tenkte jeg bare skulle holde dere oppdatert her tilfelle dette skjer med noen andre. Wikant har helt suveren service og maskinen er allerede reparert. Girhuset har blitt byttet samt ett lager. Dette har gått i stykker pga hard kjøring og muligens at knappen for å låse spindelen har blitt trykket inn under arbeid. Jeg kjører aldri maskinen min over 3 når jeg polerer og dette fører til lite kjøling. Pleier å kjøre den på full guffe uten press en gang i bland, men dette må nok gjøres mye oftere siden den jobber såpass hardt. Det ble altså ikke garanti denne gangen, men jeg synes ikke 915kr var så gæli for å få fikset det.

Endret av AndreasLie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...