Gå til innhold

Kjøpt roterende, tips til bakplater og pads!


sindre

Recommended Posts

Etter ett år med DA'en føler jeg det var på tide å oppgradere til roterende. Etter litt leting falt valget på Makita fra england til en meget hyggelig pris.

Så da trenger jeg altså stor og liten bakplate og noen nye pads. Har brukt mye Menzerna sip og po106 med sonus pads og har gode erfaringer med disse.

Men tar gjerne imot tips og erfarginer om både andre midler og pads! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rudilgr

Til dette spm er det like mange svar som produkter omtrent, vil anbefale deg å søke litt om dette, ligger MANGE tråder som er akkurat samme spørsmål her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar

SIP'en og PO106 kan du trygt fortsette å bruke:-)

Av baklplater anbefaler jeg deg å skaffe deg 3M sin bakplate - utrolig slitesterk og med mykt skum. Fås kjøpt fra Godkjemi. Av liten(75mm) bakplate anbefaler jeg å kjøpe den som scandicshine selger - også med mykt mellomlegg:-)

Lykke til med roteringen :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scholl-platene har hardere skum enn 3m, og jeg syns faktisk den fra Scholl er bedre å bruke sålenge man bruker litt myke pads.

Når padsene blir hardere derimot, er 3m sin mer behagelig pga du får den ekstra fleksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...