Gå til innhold
Mad_K

Aggressive bilvaskere på kjøpesentre i Trondheim

Recommended Posts

steinbra    4
steinbra

Forjjævlig..... Skal man ha angst for det også nå! I tillegg til bulker og striper fra handlevogner og andre biler! :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Genialt, nå slipper jeg svippe innom Statoil for å ta vinduene.. Kanskje de tar hele bilen på forespørsel også..? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gxi    5
gxi

.. bare enda en grunn for å holde seg langt unna kjøpesentre. I vertfall for min del når jeg først absolutt må innom et kjøpesenter, så er det å plassere bilen så langt unna som mulig, gå rett inn, kjøpe det jeg skal ha, og stikke fra stedet så fort som absolutt mulig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
steinbra    4
steinbra

Ja skal kjerringa på City Syd, så kjører jeg å hu går inn å handler :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Petter    1 397
Petter

Han er ikke Rumener. Er bare Bo som har solet seg litt, og hermer etter Mossedialekten til Bernhard.....

Tørke på oppdragsfronten på Bo om dagen. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Han er ikke Rumener. Er bare Bo som har solet seg litt, og hermer etter Mossedialekten til Bernhard.....

Tørke på oppdragsfronten på Bo om dagen. :)

Noe må jeg gjøre innimellom all bachelorjobbinga...hehe ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkarbelling    4
Akkarbelling

.. bare enda en grunn for å holde seg langt unna kjøpesentre. I vertfall for min del når jeg først absolutt må innom et kjøpesenter, så er det å plassere bilen så langt unna som mulig, gå rett inn, kjøpe det jeg skal ha, og stikke fra stedet så fort som absolutt mulig.

X2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
HHA    36
HHA

Vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis en rumener hadde "vaska" rutene på bilen min. Skulle hvertfall tredd den nalen ett visst sted, og spraya litt Jif både i øyne og munn laugh.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AndreasK    1
AndreasK

Jeg har ikke tenkt å forsøple dette forumet med mye snakk, men i disse kjedlige nattetimer følte jeg det var verdt å nevne at man kan parkere i garasjen på StorM sentenet om man skal på City Syd. Garasjen er oppvarmet, har god plass, og vektere er fort på plass den romanske detailerklubben skulle vurdere et besøk.

Mvh.

Skrivefeil

Endret av AndreasK

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 518
truhaa

"romanske detailerklubben"

:rofl1:

Ja om jeg kom ut fra jobben og en hadde vasket over vinduene på bilen min med jif og nal og spurt/krevd penger så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort gitt... 1 de krever penger, 2 ingen vasker mine vinduer annet en meg... 2 x ting de ikke skal gjøre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ad|oS    337
Ad|oS

Hadde nok blitt noe dårlig stemning om noen andre hadde stått å vaska vinduene mine ja! Ikke søren om noen andre får røre den hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Terjeo    112
Terjeo

Hadde den romanske detailingmafiaen krevd penger for å ha rørt bilen min hadde jeg klaska til de i bakhue med brannslokningsapparatet som ligger i bilen tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørn_A    106
Bjørn_A

samme her, de hade fått seg en go dose juling rett og slett om de hadde gjort seg vansklige når eg va på vei ut. Eg vaske bilen min skjøl! B)

Endret av Bjørn_A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
West    10
West

så så.... ingen grunn til å legge igjen DNA :)

Hvorfor ikke be om understellsvask, sette seg rolig inn i bilen, rask oppstart og 2 kjappe frem og tilbake..... bare "teste fjøringene"!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
zomiboy    6
zomiboy

Siden jeg bor i Trondheim er det vel sannsynlig at den rumenske detailerklubben legger labbene sine på min bil en gang, eller ihvertfall prøver... Jeg har kart å spade i bagasjerommet for akkurat slike tilfeller :ph34r:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig