Gå til innhold

Best Tools


Arne

Recommended Posts

Den er litt for svak til de grove jobbene etter min smak, hastighetsreguleringen er vel også så som så.

Holdbarhet vet jeg ikke brukte min på ca3 biler før jeg byttet den ut. For så å bytte den nye i en skikkelig etter to biler.

Kjøp deg en skikkelig med en gang, er mitt råd.

Makita,Hitachi, Dewalt

det er verdt de ekstra pengene det koster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nissen er bare tull gutter.....

Best tool er helt OK men ikke noe mer en det, har en ny Hitachi liggende å venter i garasjen, og den virker frisk og fin.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

er endig med at best tools er greit nok. eg brukte vanlig pusse maskin frå bosh 190W før....den var oversakande sterk.

men ikkje for god....

så kjøpte eg wurth sin pm200-E. på 1200w. den tar alt som ein lek. men den kosta 4000 på tilbud. så den bør holda lenge. .

men så lenge du ikkje skal ha hard jobbing med slike maskiner. så holder dei ei kort stund.eller lengre. alt etter vedlikehold.

ja...eg skulle gjerne ha sponsa deg med ei skikelig maskin, men sorry har ikkje mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...