Dag/Swissvax

Swissvax Car Care Cetner Zürich

Swissvax Service Division åpnet på lørdag sitt nye bilpleiesenter i Zürich, rett over gaten for hovedkontoret :) Det har etter sigende og seende (selv om jeg ikke har sett det live selv enda) blitt et flott anlegg! Vedlagt finner dere link til en liten bildesnurr (255 stk...), mye partaia bilder, men også noen som viser litt av anlegget, samt et par helt greie kjerrer :D

http://www.swizol.ch/SSDOpenHouse1/index.html

Edit; her gikk det vist litt fort med overskriften...

Endret av Dag/Swissvax
1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Video fra åpningen :)

Endret av bjorke
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg browset gjennom alle bildene og dette så jo ikke så aller værst ut ;) .. Var selvsagt ALT for lite produktbilder og ikke minst alt for lite produktbilder.. Sa jeg at det var alt for lite produktbilder?

Gleder meg til å se dette "live":-)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere enn meg som ikke får lastet bildene på siden?

edit: fikk det til, men den siden gikk for treigt for meg ass..og det var nok partybilder ja...var vel ikke noe annet på de første 50 jeg så på :)

Endret av East
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent det der... men tipper det blekner i forhold til

"der GRANDE avdelung in das Lillehammer- Nårwey"

Samme stil hos deg? dvs har du noen rettningslinjer ovenfor Swiss mht farger etc?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Strøkent det der... men tipper det blekner i forhold til

"der GRANDE avdelung in das Lillehammer- Nårwey"

Samme stil hos deg? dvs har du noen rettningslinjer ovenfor Swiss mht farger etc?

Selvfølgelig Truls :D nei, spørs vel om vi ikke må finne oss i å være lillebror og vel så det her gitt... men, det blir faktisk veldig fint her også. Vi har ingen føringer annet enn på logo. Har valgt mye lysere farger da vi ikke har megagiga vinduer til å lyse opp de svarte veggene... :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Swissvax Service Division åpnet på lørdag sitt nye bilpleiesenter i Zürich, rett over gaten for hovedkontoret :) Det har etter sigende og seende (selv om jeg ikke har sett det live selv enda) blitt et flott anlegg! Vedlagt finner dere link til en liten bildesnurr (255 stk...), mye partaia bilder, men også noen som viser litt av anlegget, samt et par helt greie kjerrer :D

http://www.swizol.ch/SSDOpenHouse1/index.html

Edit; her gikk det vist litt fort med overskriften...

Flott anlegg ! :D

Jeg skjønner at dette inspirerer til tilsvarende på Lillehammer B)

Mange lekre biler og vakre damer der gitt ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jo ut som et meget pent anlegg dette. Men heter SV fortsatt Swisol i Sveits altså? :huh:

Endret av gomega
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, Swissol eksisterer ikke som navn lenger - Det heter Swissvax i alle land, med untak av Sveits, Tyskland og Østerrike hvor det heter Swizöl - som er det orignale navnet fra starten av. De er imidlertid i tenkeboksen på å la det bli Swissvax der også, men ønsker å bruke litt tid på å vurdere :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser bra ut lokalene :) Kjekt med takhøyde B)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der skul'n ha vøri, Kal'.... Siklet da jeg så produkthyllene der. Blir det "gift-bags" på din åpning også, Dag? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så ut som heaven on earth! evt place to be.

Blir det like storstilt åpning på lillehammer også? lokale kjendiser slik som...oss? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og der ble sommerferien lagt om til Zürich i stedefor :)

Sweet :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har jo vært så heldig å få en sniktitt på Swissvax car care center Lhmr, og må jo si det ser veldig bra ut. Gleder meg til åpningen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive