AndreasK

Poorboy's Natty's Paste Wax

Tittel sier vell sitt. Er det muligheter for at dere tar inn Poorboy's Natty's Paste Wax produktene framover?

Mvh.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du først skal kjøpe denne i Norge,så er det like greit å kjøpe denne fra Blankbil, eller hva?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i nærheten av butikken så da sparer jeg jo de 130 kronene både blankbil og autobahn skal ha for sending. Holdbarhet ift. pris burde jo gjøre dette til et salgbart produkt, og SS har jo hatt inn dette før, så tenkte jeg skulle spørre.

Mvh.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i nærheten av butikken så da sparer jeg jo de 130 kronene både blankbil og autobahn skal ha for sending. Holdbarhet ift. pris burde jo gjøre dette til et salgbart produkt, og SS har jo hatt inn dette før, så tenkte jeg skulle spørre.

Mvh.

Blir du VIP-medlem her inne så får du såpass med rabatter at medlemskapet er spart inn flere ganger i løpet av kort tid...

Har selv handlet bilpleieprodukter for noen ti-tusener i det siste og at jeg har spart rundt 5.000,- til sammen er jeg sikker på.

Ved 1-2 bestillinger er den 200-lappen VIP-mendlemskapet koster tjent inn. Faktisk...

Dessuten så hender det du får litt ekstra "service" når du handler som VIP-medlem. Brått så dukker det opp en microfiber eller annet som bonus når du bestiller...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt så sender du en Mail eller PM til Ketil/Scandicshine og spør om han kan ta en inn til deg, i tillegg til å bli VIP medlem såklart hehe :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive