WaxOn

Hvordan får man tak i Dag hos Swissvax?

Håpløst å få tak i ham/dem.

Sendte en mail til dem for 5 dager siden. Ingen respons...

Prøvd å ringe dem, men ingen respons.

La igjen svar på svareren deres før helgen, heller ingen respons. Verken med tilbakering, eller svar på mail som jeg ønsket.

Har de/han tatt ferie?

EDIT: Hvis du leser dette Dag setter jeg pris på tilbakemelding per e-post så snart som mulig - gjelder farge til skinnsetene.

Endret av WaxOn
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

dette var leit å høre! Jeg har dessverre ikke registrert din beskjed på svareren og ikke har jeg registrert noen e-post på torsdag som vi ikke har svart på, men vi har sikkert rotet her.

Vi har ingenting som ligner ferie om dagen, men det koker litt i forhold til etableringen av de nye lokalene. Det skal imidlertid ikke gå utover våre kunder!

Jeg vet jo ikke navnet ditt slik at jeg får svart deg, men du kan ringe meg på 47879727 eller sende en e-post på dag (at) swissvax.no så skal vi ordne opp i dette.

Beklager igjen!

Mvh Dag

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

dette var leit å høre! Jeg har dessverre ikke registrert din beskjed på svareren og ikke har jeg registrert noen e-post på torsdag som vi ikke har svart på, men vi har sikkert rotet her.

Vi har ingenting som ligner ferie om dagen, men det koker litt i forhold til etableringen av de nye lokalene. Det skal imidlertid ikke gå utover våre kunder!

Jeg vet jo ikke navnet ditt slik at jeg får svart deg, men du kan ringe meg på 47879727 eller sende en e-post på dag (at) swissvax.no så skal vi ordne opp i dette.

Beklager igjen!

Mvh Dag

Takk for rask tilbakemelding Dag! Da spørs det om det ikke er noe tekniske problemer hos dere, både hva angår mail og telefon.

Sender deg kopi av forespørselen omgående - håper du tar deg tid å løpet av dagen til å se på det.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For all del, skulle bare mangle - du har jo ventet lenge nok!

Vi er i ferd med å legge om til proffnett med mobilt sentralbord, men tror egentlig ikke det skal ha noen innvirkning her.

Nå kom forresten e-posten din - og denne har vi fått - og arkivert som besvart, men jeg ser jo at den ikke er det. Beklager igjen, skal ta det med en gang!

Da har jeg besvart mailen din :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive