Gå til innhold

Årets MF vaskeflause :) Hva pokker gjør jeg?


Morrizon

Recommended Posts

Morrizon

God morgen godtfolk!

For en drøy uke siden mottok jeg en haug med nye MF kluter fra Rasmus og NanoLotus, og siden jeg da hadde en diger haug med kluter liggende fra før som trengte en god vask så gjorde jeg som jeg skulle :) vasket såpeholderen på maskinen hjemme og hev alle kluter i maskinen (rundt regner sikkert 25-30 kluter) og gjorde klar til en 90 graders vask.....

Sååååååå kom Madam (Mim etter dette ;) ) og hadde en pen bunke av sine MF kluter til heimen som hun hev inn i maskinen.....PANG, og igjen smalt døra på maskinen, og startknappen ble trykket inn

Maskinen vasket og vasket og vasket, og når den var ferdig, vel, da skulle jeg tørke alle klutene. Det var DA jeg gjorde store øyne og sank sammen på badegolvet og tenkte i mitt stille sinn:

MEN I HELVETE DA, ER DET MUUUUULIG !!!! :(

En av hennes kluter var som en liten ball, og jeg tok den i øyesyn, og joda, inni kluten var en helt "Klump" med stålull !!!!! Det var jo selvfølgelig ikke såpe igjen i stålulldotten, men all stålullen var der....

Spørsmålet da blir, hva i helsike gjør jeg? Kaster aller kluter og legger inn en stororde hos Rasmus / Pirex / Kazzper på nye? Det MÅ da være stålulltråder gjemt i klutene vil jeg tro? Jeg kan ikke se noen med det blotte øye, men jeg gidder JAMMEN meg ikke å "slipe" ned min nye bil under en vask heller?

Innspill ?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La Mim få klutene, avslutt samvaskavtale, handle deg nye kluter - og ikke irritere deg noe mere over det for det vil uansett ikke rette opp skaden :)

mvh

ståle

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg på denne her altså, må være rett og slett dass...

Men som det blir sagt så ville heller ikke jeg noengang rørt lakken med disse her, men heller motorrom, eksos osv.

Alt. 2: Gi dem til dama å si: Værsågod... Nye MF til meg kan du bestille hos XXX :)

Tror hun her i huset er klar over hva som skjer om hun gjør dette her, men må nok friske det opp litt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Surt ja...

Så får en håpe en leverandør kan sette opp en sympatipakke til sympatipris til deg da ;)

Tror jeg hadde kjørt fposterstilling på badet selv etterpå...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morrizon

"ar sympati med deg her så vi kjører en kampanje frem til onsdag.

to microfiber for prisen av en"

Takker for den :) Daaa skal jeg sette meg ned i morgen og klaske inn en bestilling :)

Og takker for innspill, joda, klutene blir nok beholdt, men til kun huslige sysler og på steder i bilen som motorrom og andre steder, BARE ikke lakken :)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar

Kjedelige greier Morrizon. :(

Som flere har sagt før: Ikke bruk de på den nye sorte lekre bilen din.

Kjøp nye til den og bruk de på andre ting. B)

Ville nok kjørt en ekstra vaskerunde på dem i tillegg selv om de bare skal brukes til annet arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard

Dette er noe av grunnen til at kvinnfolk fortjener en omgang juling i ny og ne, sånn at de vet åssen ståa er..

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inzane2012

Dette er noe av grunnen til at kvinnfolk fortjener en omgang juling i ny og ne, sånn at de vet åssen ståa er..

cred for det svaret der :) en god latter forlenger livet sies det, og nå må jeg ha kjøpt meg ett par år ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Dette er noe av grunnen til at kvinnfolk fortjener en omgang juling i ny og ne, sånn at de vet åssen ståa er..

Nå fikk du meg til å tenke på dette innlegget.

Ho slipper meg ikke inn uansett siden jeg er barnemishandler og oppbevarer 10-15 unger i kjelleren(som vi ikke har), forøvrig så jobber jeg heller ikke, men kjører rundt på dagtid og plukker opp unger.. Ho slipper heller ikke inn noen da de kan være fra CIA, som er ute etter henne..

Og ikke minst så går ho rundt og forteller dette til naboene, i begynnelsen når vi bodde der var det ett eldre par som ikke turte å snakke med meg før etter 3 mnd pga det ho sa :)

For noen uker siden hører jeg ett leven i trappen hvorpå det ringer på hos oss kl 00.30 på en tirsdag, og der står ho og spør om Siv har det greit siden jeg mishandler ho.. Har aldri sett den gamle dama så kjapt opp trappa med meg etter...

Sikker på at du ikke slår Siv? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...