Gå til innhold

Norske internettsider / butikker som selger LEDlys


HHA

Recommended Posts

Hei godtfolk!

Er på jakt etter en spes. pære. Skal være led, og skal lyse rødt. Pæren og sokkel ser slik ut. Er åpen for alle sider som selger LED pærer til bil. Så peis på!

12led18.jpg

PS. En pære inneholder 12 LED's. Skal brukes til belysning i min bil da jeg ikke har noen pærer ved beina, det er dog lagt opp til lys, men de har ikke satt inn pærene da dette ikke "skal" være i Sportsversonen ;)

Mvh

Håkon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bjorolsen

Interessant :D rødt lys ved beina, spennende.. har du noen bilder eller noe fra internett som illustrerer dette?

må jo vurdere det jeg også B)

Endret av bjorolsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke brukt LED i andre modeller, og heller ikke rødt. :rolleyes: Grunnen til at jeg vil ha rødt led er fordi det blir finere rødfarge av det + at jeg har rødt lys i dashbordet, instrumentene, tallene i girstanga, og fiesta bokstavene på innstegslistene lyser rødt.

bjorolsen: Jeg vil ha noe ikke alle andre har :P Du skal få bilder av det når jeg får skaffa pærene. ;)

Mulig jeg er blind, men jeg fant ikke noe på dioder.no når jeg leita i går. Derfor jeg lagde tråd her, hehe. Kan hende det blir Ebay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Så og at den pæretypen ikke var på dioder.no etter å ha linket til siden... Var bare første siden som eg kom til å tenke på som kunne ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og at den pæretypen ikke var på dioder.no etter å ha linket til siden... Var bare første siden som eg kom til å tenke på som kunne ha..

Greit nok det. Ba jo om linker til sider som ikke nødvendigvis hadde pæren også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!!ATTENTION!!

Ja det er den dagen i dag.. :P

Til saken.. Jeg er helt grønn når det kommer til tull toll (toll tull) osv. Når jeg har funnet noe jeg skal ha på ebay, som må sendes fra USA. LA oss si det gjelder 2 pærer av typen LED Kr. 27,- for 2pack også står det "Pris med levering til Norge NKr 36.10"

Blir det totaltsummen?? Og hvordan blir det hvis det må tolles. Har som sagt null peiling så her er jeg desperat etter hjelp B)

Mvh Håkon:D Ha en go'dag!

!!ATTENTION!!

Endret av HHA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadrune

Du må ikke betale toll, men derimot moms dersom det er dyre nok ting.

Da gjelder følgende:

Om VAREN koster mindre enn 200,- er det ingen moms uansett fraktpris.

Eksempel: varen koster 198,- og frakten 500,- = ingen moms eller gebyr.

Om varen koster mellom 200,- og 1000,- skal du betale moms av vareverdi PLUSS fraktpris PLUSS ett gebyr som jeg mener er 108,- til posten.

Eksempel: Varen koster 201,- og frakten 99,-= moms av 300,- = 75,- pluss gebyr på 108.

Om varen koster over 1000,- skal du betale moms av vareverdi pluss fraktpris pluss ett gebyr på litt over 200,-

Dersom pakken er merket som gave, er det momsfritt opp til vareverdi 1000,-

Alle tall er i NOK.

Det som er greit å merke seg, er at i 99% av tilfellene, er det summen som pakken er merket med som gjelder for utregning.

En sjelden gang, spesielt om det er sendt fra firma og merket som gave, krever tollerne dokumentasjon på vareverdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der lyser til siden også noe som hadde vært konge. Men den er vel beregnet til bremselys i og med at den lyser kraftigere når man bremser? Hadde det vært lik farge hele tiden hadde det vært knall i og med at jeg skal ha det som interiørlys. Er w5w sokkel jeg trenger i interiøslyset. Skal ha lys ned ved beina når jeg åpner dørene sånn det er på de litt mer "ekslusive" bilene. Min er jo "ribba" pga det er sportsmodell. Har opplegget, mangler bare pæra. hehe

Uansett takk for tipset! Og siden ikke minst. Mye snax :D

Og takk til roadrune. Du gjorde meg _NOEN_ hakk klokere. Hva er det man ikke kan lære på forumet her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs om du klarer å la være etter at jeg legger ut bilder da.. hehehe :) Nå vet ikke jeg om du har titanium eller hva slags mod. du har. Men du har vel kanskje lys ved pedalene orginalt når du åpner døra? Vet det er på broren min sin titanium hvertfall. Synes det gjør mye av helhetsinntrykket når man *stiger* inn i bilen.

Derfor jeg tar alt rødt når det gjelder lys innvendig i bilen (utenom taklyset og lys i bagasjen). På brodern sin fiesta er det også rød lysstripe på passasjersiden rett under airbag'n. Det ser ganske bra ut. LED remse? :P

Legg ut litt specs om bilen din snart da. Vil lese litt hva du har, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bjorolsen

Oja, du skal bare bytte "pæra" under ved beina, ja der lyser det hos meg og ja jeg har titanium:) Har også den røde remsa over hanskerommet, men det lyser bare når jeg går inn og ut av bilen eller når jeg stiler lysbryteren helt til høyre. Den lyser med andre ikke når jeg kjører og har lyset på standard "kneppet".

Skal få ut specs og mer bilder, har bare hatt så mye å gjøre med jobb og andre ting i heimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du samme som min bror :) Jeg skal bare bytte "pæra" ja. Har opplegget, men ikke noe pære der orginalt fra fabrikk pga sportsversonen skal være "ribba" :lol:

Gleder meg til litt mer informasjon og bilder av bilen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...