Gå til innhold

Foam lance trøbbel


LarsØ

Recommended Posts

God kveld!

Vasket bilen min nå, og blandet såpe i cannon'n som jeg bruker å gjøre, og alt startet som det pleier, med fint skum. Men fikk ett opphold, og når jeg skulle starte å skumme igjen, så hadde det skjedd ett eller annet. Skummet nesten ikke, og det som kom var tynt og så ut som en såpeblanding fra selvvasken omtrent. Har snart justert meg i hjel, men ingen forandring på noenting.

Har søkt og rota rundt her, men finner ingenting jeg ikke har prøvd.

Noen som har hatt samme opplevelse, og vet hva dette kan være?

LarsØ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Sjekka at slangen ned i flaska sitter godt fast da og at den ikke er tett?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka at slangen ned i flaska sitter godt fast da og at den ikke er tett?

Har sjekka at den sitter skikkelig, men faktisk ikke om den er tett, så det skal jeg gjøre i morgen tidlig.

Takk for deeeeet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Kan ligge metallspon inni hele skiten også, det fant jeg på Ketil sin engang, skrudde fra hverandre plukket ut og kjørte hardcore videre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Opplevd det samme på min også Lars.. Det jeg gjorde var å klemme "leppene" litt ekstra sammen samtidig som jeg sprutet, for så å slippe opp igjen.. Da ble skummet fint og tyktflytende igjen...

Haha! Hørtes veldig feil ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

x 2

:lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, dette blir interessant :lol:

Får ta meg en tur ut å klemme litt på leppene, og rense tubaen, og se om jeg får til en fin sprut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • 2 weeks later...

Fant ut hva det var tilslutt.

Det var noe rusk som hadde vært i beholderen, og blitt med opp i slangen, og tettet hullet inn der såpevannet blandes med vann fra HT.

Skrudde fra hverandre hele greia, og renset den skikkelig, og fikk på litt ny gjengetape, så nå er den så godt som ny igjen, og helt tett!

Takk for tips om hva dette kunne være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Så det var "rusk i forgasseren"....

Husker på rekruttskolen hvor vi måtte sitte i blinde å demontere og montere tjenestevåpenet helt til vi kunne gjøre det lynkjapt uten å se......

Mulig du kunne kjørt en liknende "drill" på foamcannons på kursene dine Bernie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

God idè Ståle, da skrur vi også opp prisen og drar det over 3 dager :) Skal du ha honorar for ett godt forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Da kommer definitivt ikke Dennis på noen fler kurs....alt som ligner, høres ut som eller lukter som "rekrutt" skyr han som pesten gitt....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...