Odd

Interiørbørste som ikke er for stiv..

Hei :)

Tips til interiørbørster som ikke er for stive? Mothers sin er litt vel stiv.......river opp stoffet i stoffseter med den...

Min plan for stoffsetet:

1. Spraye på Green Clean

2. Jobbe det inn med børsten

3. Spraye på rent vann.

4. Suge opp alt med våtsuger...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vikan sin felgbørste kan du da bruke isteden, eller eventuelt Mothers sin felgbørste om du har den...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meguiars sin interior noe tess? Den med lys/mørke brun......får den på bilextra.

Har børstene du nevner..men er brukt til felger :)

Evt kan jeg vel prøve en neglebørste fra Dagligvare.....

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både neglbørste og Megs sin er jo ganske stive.. Men hvor stiv Megs sin er kontra Mothers skal jeg ikke uttale meg om :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Boston skobørste og neglebørster er jo mye mykere enn Mothers-børsten, og begge selges i dagligvarebutikker.

Jeg har selv Mothers-børsten, men har aldri hatt problemer med at den er for stiv på stoffseter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med skinnbørsten til swissvax?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er meguiars sin interior noe tess? Den med lys/mørke brun......får den på bilextra.

Har børstene du nevner..men er brukt til felger :)

Evt kan jeg vel prøve en neglebørste fra Dagligvare.....

Den kjøpte jeg i dag... har ikke prøvd den ennå...

den fra meguiars.. ;-)

Endret av jkkarl
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

malekost?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker denne på stoff. Aldri vært noe problem det

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kjøpte jeg i dag... har ikke prøvd den ennå...

den fra meguiars.. ;-)

den er fin ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte den fra Meguiars for noen uker siden. Det er forøvrig det dårligste produktet jeg har kjøpt siden jeg begynte med bilpleie. :(

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også både den fra Meguiars og Mothers er for stiv, synes den svarte/blå fra SS var bedre.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Meguiars sin er fin-fin den. Mye annet der ute som er bare shait i forhold. Og synes du/dere den er for stiv i busten så må dere huske på at det skal være litt stiv bust for å få jobbet skikkelig. Blir det for myk bust så kommer dere ikke langt nok ned i tekstilet, og mesteparten av "moroa" ligger igjen...

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det, men føler ikke det har vært noe problem til nå, men har ikke vært borti de værste tilfellene enda.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, bilen behøver ikke se ut som en søppelfylling for at det ligger mye "schnadder" godt nede i tekstilene. Tenk deg bare førersetet hvor det har blitt sølt kaffe, juice, brus, vann - samt svettet litt i. I tillegg til eventuelt andre "morsomheter" som ligger nedi stoffet der.

Jeg trodde interiøret i min 01 Saab var ganske bra jeg etter å ha gått over første gangen med vanlig støvsuger etc. Men det brun-gugge-vannet som ble etter en rens - vel, man får seg en aha-opplevelse.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker man for stiv børste så kan man fort ødelegge tekstilet. Megs børsten er fin den, børstene er gode, men jeg synes den er litt høy bare..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker man for stiv børste så kan man fort ødelegge tekstilet. Megs børsten er fin den, børstene er gode, men jeg synes den er litt høy bare..

Enig her Bernhard, det at den er for høy å klomsete å jobbe med som gjorde at jeg syntes den ble ubruklig..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive