Gå til innhold

Data problem igjen


Reodor

Recommended Posts

roadrune

Du har selvsagt restartet maskinen, avinstallert programmet som lager kuk i computeren, kjørt en rens av registeret (f.eks med Ccleaner som er gratis), restartet igjen og installert programmet på nytt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vista?

Ja vista ja

Du har vel noe CyberLink-software installert som herper opp da?

Ja var det å finne ut hvor det ligger

Du har selvsagt restartet maskinen, avinstallert programmet som lager kuk i computeren, kjørt en rens av registeret (f.eks med Ccleaner som er gratis), restartet igjen og installert programmet på nytt? ;)

kjører til stadig rens med ccleaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på hvor programet ligger, er min egen (Reodor) mappe jeg åpner på pcn da kommer, windows utforsker lukker

så popper dette opp

Troubleshoot a problem with CyberLink Demultiplexer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadrune

Finner Ccleaner programmet, så kan du avinstallere det der, evt. kan du prøve å starte explorer manuelt, ved å skrive "explorer.exe" i oppgavebehandling og trykke enter... Oppgavebehandling finner du ved ctrl-alt-del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 - Avinstallering er jo en løsning. Software'n bør ligge under og kunne avinstallerers fra kontrollpanelet -> Programs and features (tror jeg det heter der)

2 - Sjekke på Cyberlink om det er oppdateringer for Vista du bør installere; http://www.cyberlink.com/stat/vista/enu/index.jsp

3 - Hardere skyts....

- CyberLink Demultiplexer er en codec så det er kanskje noe som nylig har blitt installert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...