Gå til innhold

spylepistoler?


Solhaug

Recommended Posts

per dags dato har ikke jeg spylespiss til hageslangen,grunnen til det er att jeg ble særdeles misfornøyd med den gardena pistolen jeg kjøpte ifjor til 300.-,fikk ny pistol 2 ganger å da gadd jeg ikke mere å fikk penga tilbak,noen av dere må jo vite om noen bra pistoler(kaller det pistol jeg)må være en som kan justeres fra dusj til hard stråle(en slik som BerHARD har når han pisser i fylla,men mistenker att han sitter og pisser)nok O.T,show me what you got :)

Endret av Solhaug

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Du er misunnelig for at jeg har så kontroll på utstyret mitt at jeg kan velge om jeg skal tisse hardt el løst, bred el tynn stråle, mye eller lite osv :)

Jeg dropper spylerhodet somregel, hvis ikke bruker jeg en jeg fikk fra Ketil ifjor med masse forskjellige innstillinger.. Pistol med stort hode, tror du finner tilsvarende hos Plantasjen feks....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er misunnelig for at jeg har så kontroll på utstyret mitt at jeg kan velge om jeg skal tisse hardt el løst, bred el tynn stråle, mye eller lite osv :)

Jeg dropper spylerhodet somregel, hvis ikke bruker jeg en jeg fikk fra Ketil ifjor med masse forskjellige innstillinger.. Pistol med stort hode, tror du finner tilsvarende hos Plantasjen feks....

he he he he,tror jeg dauer her,cola på lap,sjait happens :lol: har ikke plantasjen her,her har vi det vi trenger i grøfta:)

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Da får du sende søknad til Plantasjen og høre om de kan bygge der oppe.. Jernia da?

Minn meg på at jeg aldri skal spise middag hos deg.. Ihvertfall ikke når du finner alt i grøfta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du sende søknad til Plantasjen og høre om de kan bygge der oppe.. Jernia da?

Minn meg på at jeg aldri skal spise middag hos deg.. Ihvertfall ikke når du finner alt i grøfta :)

du skal slippe å spise middag hos meg,du kan heller forstette med å spise på plantasjen :lol:

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik pistol fra Plantasjen. Fungerer greit den, men den tålte ikke vinteren så nå lekker det litt i koblinga. Burde nok tømt den....

Europris har også noe lignende, sikkert mange andre også.

Ang mat på Plantasjen: Fiolene i år er ganske gode, men styr unna Margerittene. De er litt besk smak på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte min på europris. En ganske stor plastpistol som er røøød. Den har mange forskjellige innstillinger, og spyler brukbart hardt på *stream*. Bruker den til å floode bilen etter vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardena har jo en sånn Premium serie da, aluminimumskoblinger, spylepistoler osv. Mulig de er en del bedre, de er ihvertfall dyrere!

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker disse koblingene til hageslangen og har tidligere brukt den pistolen til Gardena som faktisk ser ut som en pistol, og var godt fornøyd med den. Der kan det stilles fra dusj til hard stråle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Denne har jeg her og den fungerer supert, husker ikke hva den heter, men mener det er gardena..

stiller stråle og trykk på denne, så super til det meste...

post-3-1275081508,91_thumb.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gardena har jo en sånn Premium serie da, aluminimumskoblinger, spylepistoler osv. Mulig de er en del bedre, de er ihvertfall dyrere!

var akkurat en slik jeg hadde å den var noe dritt,når jeg slapp pistolen rant det vann fra den fortsatt,bytta den to ganger som sagt,men bler aldri fornøyd så uten spiss nå,må vel handle snart ;)

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg til de billige enkle fra gardena jeg, bikkja stikker av med dem å bruker de som tyggebein hvis de blir ligggende ubevoktet ett øyeblikk, så noe dyrt blir det ikke.laugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...