Gå til innhold

Ferie 2010


Akkarbelling

Recommended Posts

Akkarbelling

Har folket her inne lagt noen spesielle planer for den kommende sommerferien? Selv har jeg tre uker ferie i august, og skal i løpet av denne tiden oppholde meg noen dager i Trondheim før jeg og fruen drar til Praha i Tsjekkia for ett 10 dagers opphold. Har vært i Praha en gang tidligere for 8 år siden.

2019 Volvo V90 T8 Inscription

2013 Volvo V70 D2 R-Design Rebel Blue

2014 Volvo V40 D2 Cross Country

2010 Volvo V70 D2 Summum

2007 Volvo C30 R-Design

1995 Volvo 850

1995 Volvo 850 GL

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe etter ungene i tre uker sammenhengende. Komme tilbake på jobb og lade opp batteriene igjen.

Det blir noen uker i Spania, og ei uke i Nord-Trøndelag på hytta til svigers. Slipper unna Kæptn Kabelsatan denne sommeren ihvertfall.

Endret av Essiek
  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har folket her inne lagt noen spesielle planer for den kommende sommerferien? Selv har jeg tre uker ferie i august, og skal i løpet av denne tiden oppholde meg noen dager i Trondheim før jeg og fruen drar til Praha i Tsjekkia for ett 10 dagers opphold. Har vært i Praha en gang tidligere for 8 år siden.

har vært i praha 5 ganger siste 4 årene.... =)

det ligger en restaurant du mååå besøke om du liker kjøtt og mohjito, eller, biff og mohjito.

http://www.ambi.cz/ambi_brasiliero_kontakt.php - kjekkeste plassen jeg har spist i den byen med unntak av Coda som ligger opp mot slottet en plass inni ett hotell.. Cowboys opp mot slottet er heller ikke helt feil =)

ikke noen store planer på meg i år, en liten tur til Mandal på hyttetur, sverige og døyve bergogdalbanebehovet på liseberg og så harryhandle litt før det bærer hjem igjen. Barcelona i aug, Munchen i sept. Litt farting blir det nok

Endret av daniel

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Her blir det Dyreparken og Kaptein Sabeltann som jeg gleder meg mest til nesten tror jeg(Og nei Dennis, det er ikke plass til deg), 1 uke i Danmark regner jeg med, samt noen dager i Gøteborg :) Slutten av August blir på Gran Canaria som ett vorspiel og festen blir tatt i Værdarn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det hele sommeren som sesongleder i Dyreparken. Eneste ferieplanene er vel kanskje et par dager til Stryn på ski eller noe sånn

Dennis: Kan kanskje skaffe deg en billett til førpremieren til årets Sabeltannshow :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til sverige på besøk, og videre til danmark der vi skal på Legoland. Blir moro for liten og stor det.. :)

www.blankbil.no

Bilpleie til hyggelige priser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja pokker, jeg må jo en tur til Loen og gå Skålatårnet og .... hørte rykter om at Lex(jørgen) var en rææææcer opp der

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke alt det maset om hvor mange uker man har, her blir det iallefall 3 dager sommerferie i år ;) Men er vel ikke så synd på meg ettersom at jeg heller tar en tur i slutten av september/begynnelsen av oktober til Miami i 19 dager B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpe etter ungene i tre uker sammenhengende. Komme tilbake på jobb og lade opp batteriene igjen.

Det blir noen uker i Spania, og ei uke i Nord-Trøndelag på hytta til svigers. Slipper unna Kæptn Kabelsatan denne sommeren ihvertfall.

he he du er så festlig essiek :lol: +1

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sommerferie ja ... jeg har brukt 4 uker allerede :) , var i thailand fra midten av februar til midten av mars , har 2 uker igjen (overført 1 uke fra ifjord) så blir det en tur til sverige for å besøke slekt til kona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kamerat skal en svipp til Miami i juli, leie bil å kjøre fra østkysten til vestkysten og fly tilbake til miami for så å fly hjem igjen 1 august :)

Nevnte jeg at damene blir hjemme å jobber? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en kompis skal fly til Sveits og ha leiebil der i 14 dager hvor vi skal reise etter værmeldingen.

Hmmm... Vurdert yr.no? Litt billigere enn å lete etter været i Sveits mener jeg. Penga du sparer på dette tipset kan brukes til å sponse en Mystery til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Hmmm... Vurdert yr.no?

Haha, det er dagens dårligst forslag :) Når de ikke klarer å få frem åssen været er akkurat der og da.. I forrige uke var det 17 grader og regn i Moss ifølge Yr.. Jeg satt ute i 21 grader uten en sky på himmelen da...

Så for at jeg skal sponse deg med en Mystery ihvertfall, så må du spørre faren til Ketil om han gidder å kjøpe himmelen slik at han kan regulere været og sørge for at det blir en knallsommer det hvor jeg skal i sommer :) Så skal vi snakke om Mystery'n på sensommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer

Haha, det er dagens dårligst forslag :) Når de ikke klarer å få frem åssen været er akkurat der og da.. I forrige uke var det 17 grader og regn i Moss ifølge Yr.. Jeg satt ute i 21 grader uten en sky på himmelen da...

Så for at jeg skal sponse deg med en Mystery ihvertfall, så må du spørre faren til Ketil om han gidder å kjøpe himmelen slik at han kan regulere været og sørge for at det blir en knallsommer det hvor jeg skal i sommer :) Så skal vi snakke om Mystery'n på sensommeren ;)

What? Eier ikke faren til Ketil himmelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...