Gå til innhold

Porsche 964


Brynjar

Recommended Posts

Dette er så hinsides at jeg ikke gidder å si noe mer

+ kred og du skal få en kvikk-lunsj av meg også, for dette er ren terapi-lesing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig som alltid når det kommer fra deg :D

Mener forresten det sier noe om kvaliteten på arbeidet når du ser hologrammene som var der, og så ser hvordan du avslutter med S03/gul. Viser at det er klasseforskjell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

vill jobb og ville bilder Brynjar....

Seriøs turnover av denne bilen her, og nå liker jeg grønne biler også :D

Om ikke eier er lammslått av dette så vet ikke jeg ....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dataen min... slet jo med å laste sidene her, og det samme nå når jeg skal svare, hehe :D

Dette var jo helt hinsides, er ikke bare eieren som er lamslått.. foreslår at du legger inn ett par svada svar her Brynjar, så jeg kan gi litt mere cred, for denne fortjener mer enn en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow...

De derre S&S'ene dine får meg rett og slett bare til å sitte å gape i timesvis etterpå.

Ikke bare er det god lesing det er også god læring. Takker veldig mye for at du tar deg tid til å sette deg ned å skrive så detaljert :)

Men tilbake til bilen da, den ble jo helt rå! helt utrolig hvor mange detaljer du tar deg av, er vel ikke lenge til du tar ut rådene og legger autobahn på dem å? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Åååå nå er du litt tidlig ute Brynjar....... Jeg skal la denne ligge til i kveld og kose meg med den da... passer seg ikke i arbeidstiden :)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Fantastisk jobb (som vanlig) Brynjar :D Jeg tittet over denne live når jeg var innom Brynjar i helgen, og bildene med swirls og riper er på ingen måte en overdrivelse - de var det mange av! Kreds herfra :)

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakken911

Jeg kan fortelle at eier av bilen er MEGET fornøyd med jobben til Brynjar, en STOR takk for en fantastisk jobb Brynjar :)

Som jeg sa til deg i går så skulle du ha fått en STOR klem om du hadde vært en jente :D (for de som lurer så endte det med et hardt håndtrykk :) )

Vurderte/vurderer å selge bilen for å kjøpe en annen Porsche men resultatet gjør at jeg nå er usikker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

BRUTALT! :o

Er fantastiske lesing dette Brynjar! Rå bil, bra jobba, og ikke minst en kjempejobb med eksosen!!

Forstår at eier var gira med dette resultatet. Sykt blank, som vanlig!

Cred fra meg selvfølgelig :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...