Gå til innhold

CG Glossworkz


Hans Olav

Recommended Posts

Hans Olav

Noen som har testet den nye såpa til Chemical Guys? Glossworkz

Noen erfaringer? Verdt å prøve?

Hvordan er den i forholdt til f.eks Citrus Wash & Gloss eller Poorboys SS&S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har fått mye skryt her inne av de som har testet den, inkludert meg selv. Den ble fort en ny favoritt her da den skummet mye og hadde kjempe god glid.

Du kan jo prøve å søke etter den så finner du kanskje noe mer om den.

Vet ikke hvor sterk denne er i forhold til de andre, men føler den er ganske mild, men rengjør godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får si som Bernhard sa til meg tidligere.. Den lukter rent! :D Fikk denne såpa av Ketil. Og det er jeg glad for at han ga meg. Skummer bra, god glid og lukter freeesht!

Ny favoritt her hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Tyggern

Noen som vet om denne skummer like bra som CWG i foam-cannon? :)

Ikke noe problem å lage barber skum om det er det en ønsker.

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen er på jakt etter barberskum er det bare å kjøpe optimum car wash. En sprut fra gallonpuma og 5 dl. med vann i skumlansen. Da kan du justere skummet så tykt du bare vil.. Min desiderte favoritt så langt, men skal nok ha en glossworkz også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glossworkz gir meget god glid i bøtta og skummer bra.

Min far hadde møtt meg langs veien for to dager siden, og det eneste han så var en vanvittig blank bil før han skjønte at det var meg, det var etter en vask med glossworkz så det er ingen tvil om at den leverer der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

Glossworkz er en veldig god såpe, men det er også Maxi Suds II og CW&G...

Hvem jeg velger av disse forran en vask kommer ann på dagshummøret og hvilken farge som tiltrekker meg der og da... hehe

Har ennå ikke blandet disse dog.... kanskje det burde prøves?

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter

sitruswashGloss og maxisuds blanding i kanona er helt nydelig...

Men on topic: Jeg synes ikke Glossworkz gir så god glid i bøtta. Bruker ca 3 korker i 18 liter. Noen som bruker mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjerknez

sitruswashGloss og maxisuds blanding i kanona er helt nydelig...

Men on topic: Jeg synes ikke Glossworkz gir så god glid i bøtta. Bruker ca 3 korker i 18 liter. Noen som bruker mer?

Jeg bruker vertfall tre pump fra gallonpumpa i CG's 16-liters bøtte....

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitruswashGloss og maxisuds blanding i kanona er helt nydelig...

Men on topic: Jeg synes ikke Glossworkz gir så god glid i bøtta. Bruker ca 3 korker i 18 liter. Noen som bruker mer?

Tja - jeg tar en Ketil og klemmer en brukbar "dært" oppi 1/3 bøtte, samt en bitteliten "sprut". Blir plenty skum og masse glid. Blir vel omtrentlig halvannen kork tror jeg.

Mine favoritter for bøttebruk (har ikke cannon) er i synkende rekkefølge (altså fra 1 til 3): Glossworkz, CG W&G, Poorboys SS&S.

Rinseless har jeg bare prøvd ONR, og det funker på medium+ og hardere lakk. På medium- og mykere lakk blir det riper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...