Gå til innhold

farging/behandling av lister VS lakkering


Øyvind G

Recommended Posts

De listene blir grå etter 2-6 år og selvfølgelig avhengig av en del faktorer, i fjor la jeg Polytrol på en 86 mod.(240) som hadde minst like stygge/gråe lister som det du har og de er sorte og fine fortsatt. Mulig disse også kom i grå fra fabrikk men det har isåfall gått meg hus forbi ;)

Endret av trogha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

De listene blir grå etter 2-6 år og selvfølgelig avhengig av en del faktorer, i fjor la jeg Polytrol på en 86 mod.(240) som hadde minst like stygge/gråe lister som det du har og de er sorte og fine fortsatt. Mulig disse også kom i grå fra fabrikk men det har isåfall gått meg hus forbi ;)

morro og høre at noen har hvert borti det på samme bil før :) da har jeg mere trua på det. var sikker på disse var gråe fra fabrikk jeg, men da er de nok ikke det hvis du fikk de svarte igjen med Polytrol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Owatrol Polytrol uten tvil. Ta en titt på tråden min angående test av denne.. Her snakker vi fra GRÅ til den orginale fargen. Polytrol har også en sinnsyk holdbarhet. Jeg slo på stortromma og kjøpte 2 x 0.5L når jeg skulle teste denne.. Kommer ALDRI i verden til å bruke opp 1L av dette. Trodde ikke den var så drøy i bruk og at holdbarheten var såpass. :blink:

http://www.detailersclub.no/forum/topic/3426-test-owatrol-polytrol-fargen-tilbake/

God fornøyelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

nå har jeg prøvd Owatrol Polytrol på en av skvettlappene foran. funka bra det stoffet der, men det er jo fortsatt grått. vaska først med AG tar remover (for å fjerne tectyl) også når det hadde tørka, så påførte jeg med svamp. venta 10 min og tørka av med microfiber. blei litt ujevnt, men det hjelper nok og gå over flere ganger.

her er hvertfall bildenen jeg tok

100_1382.jpg

100_1383.jpg

100_1384.jpg

100_1385.jpg

100_1386.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en testspot på den "lista" som ligger "under" bakfangeren, den ble ihvertfall veldig sort igjen på den bilen jeg testa på.

Også veldig viktig å gå over med børste når du rengjør for å få mest mulig dritt ut av porene i plasten/gummien, da blir resultatet bedre og produktet som påføres får bedre heft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...