Gå til innhold

Spørsmål ang MG 105


Nøstbakken

Recommended Posts

Nøstbakken

Var å kjøpte meg ein dose med Mg105 , prøvde den ut på panseret , men den var sykt vanskelig å fjærne syns eg ,

Noko eg gjør feil ?

Prøvde å ta den av etter ca 10 min, men var MYKJE arbeid !!

Bruker maskin.

Håper noken har noen gode tips til ein amatør .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polering som dette, med slipemidler skal du bare jobbe med, og så fjerne med en gang. Blir bare vanskelig når det får tørket...

Og pass på å ikke jobbe den tørr. Du skal fremdeles kunne se at det er litt oljer i den når du er ferdigjobbet... Er greit å sette en arbeidslampe mot der du jobber, så får du litt motlys og ser lettere at det er oljer igjen

Endret av Ad|oS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken maskin var det du brukte?

Ble #105 brutt ned nok?

prøv med en liten dusj QD neste gang.Pleier og hjelpe ;)

#105 skal ikke stå noe etter du er ferdig og jobbe med den.Tørkes av med engang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Bruker du DA maskin eller roterende? Hvis du bruker DA så kan det være at du ikke har kjørt produktet lenge nok, at du bruker for mye produkt eller begge deler. Om det er roterende er sjansen stor for en av to ting, a) for mye produkt eller B) for stor hastighet og at du har "brent" fast polishen... Det kan fjernes ved hjelp mer polish, men husk å rense padden godt om du har brukt for mye produkt... Kan være sticky lakk og for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser også litt når du skriver at du tok den av etter 10 min. Polish av denne typen skal kun jobbes på et lite område av gangen, f.eks 40x40cm, og så buffes av med en gang du har kjørt noen runder med maskinen.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøstbakken

Jeg stusser også litt når du skriver at du tok den av etter 10 min. Polish av denne typen skal kun jobbes på et lite område av gangen, f.eks 40x40cm, og så buffes av med en gang du har kjørt noen runder med maskinen.

Ok. da er det eg som gjør feil , tok halve pansere.

Skal prøve på nytt så snart eg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...