Gå til innhold

Noen som har lyst?


Sokki

Recommended Posts

Hei,siden jeg ikke har nok penger så tenker jeg kansje på og få en detailer til og fikse litt her og der for meg :) Hva er pris for dette:

- Fjerne swirls/Hologrammer

- Voksing ++

- Innvendig GULV rens..(har noen stygge flekker der)

Hva er prisene? Og noen i Sarpsborg,Fredrikstad,Moss som driver med dette? vet at Bernhard gjør det ;) men finnes det noen andre ;) Er en del swirls osv,da jeg ikke har utstyr i orden.

Huff,føler meg flau,men hvis noen vil prøve seg på bilen min,be my guest :) Pris osv.. =) Bare et spørsmål.... så bare hjelp meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Hvordan bil og farge er det?

Vi er jo flere som holder på her i østfold. jeg holder selv til i våler (4min fra mosseporten)

Når skal du ha det gjort? Mulig jeg kan hjelpe deg litt

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bil og farge er det?

Vi er jo flere som holder på her i østfold. jeg holder selv til i våler (4min fra mosseporten)

Når skal du ha det gjort? Mulig jeg kan hjelpe deg litt

Veit ikke helt,hva med penger osv når jeg får det :P hehehe...Ellers søker jeg noen som kansje vil ha mere erfaring ;P men hvem veit ;) Jeg kan jo komme en tur kansje så du får sett over bilen? Veit ikke hvor mye penger jeg har og rutte med,jeg går jo på forbaskade NAV!!!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyggern

Har jo noen vegger som skulle vert malt

en mur som skulle vert murt... bellegningsstein som skulle vert lagt osv...... :D

vaske er det andre som tar seg av ;)

Mvh Torgeir Thorud
"just looking for that perfect shine"

Min S&S "samletråd" noen av mine jobber  |||  Porsche 964RS 100t Detail  ||| Porsche 996 GT3 MKII  |||  
TAS on Facebook      |||    Mine biler BMW E24 635CSi og fler  |||  TAS Instagram

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo noen vegger som skulle vert malt

en mur som skulle vert murt... bellegningsstein som skulle vert lagt osv...... :D

vaske er det andre som tar seg av ;)

Hvor store er de veggene :P haha...neida,så desperat er jeg ikke,selv om jeg liker å male ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...