Gå til innhold
Bakk

Noen som har tegnet på panseret!

Recommended Posts

Bakk    22
Bakk

Var på jobb på fredag, hadde riktignok regnet, så noe skitt lå det i beadinga.

Kom hjem fra jobb skulle se litt på panseret, bare sånn helgakos å se litt på bilen.

så ser jeg at noen med vilje har dratt ett eller annet over panseret mitt.

vasket av med en gang men var for forbannet til å sjekke lakken.

Sjekka lakken i dag og dette er synet som møter meg.

se i "skyggen"

IMAG0023.jpg

same her.

IMAG0024.jpg

og her.

IMAG0025.jpg

nedenfor spyleren,

IMAG0026.jpg

IMAG0027.jpg

tror ikke du ser noen på dette bildet..

IMAG0022.jpg

Er vel ikke noe vits i å anmelde dette eller noe annet?

bare å sette seg å rubbe panseret på nytt? sikkert ikke mye klarlakk igjen eller nå.

På Tirsdag skal jeg kalle in alle elever å ansatte ved skolen til avhør!

Endret av Bakk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

er nok ikke det værste å korrigere det der.. subbemerker tar du fort.. regner ikke med du kjenner det med neglen din?

Ja avhør blir bra :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

Joda klarer å ta det kjapt, men fortsatt kjedelig da, har jo allerede rubbet det engang og det var så bra som jeg klarte å få det.

Så kommer en drittsekk da; "Å her var det blank. det vil vi ikke ha noe av *lekelekeleke*"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
bjorke    377
bjorke

Må være megakjipt det der. Hvis du ser litt positivt på det, er det nok ikke værre å fjerne enn med en fin polish. Tror ikke du trenger å gå så hardt til verks :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

neida, det er nok en kjempelett jobb å fjerne, men altså det er ikke noe tvil om at det der er gjort med vilje og da blir jeg flyforbanna.

Greit nok at jeg jobber på it-avdelinga på skola og antageligvis hele stjørdal hater meg pga at jeg gjør som jeg får beskjed om på jobb

men ta det ut på meg og ikke panseret da! :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

ja enig der, ufattelig surt når noen driver på sånn.... ha respekt for andres ting tror jeg enkelte i bryr seg døyten om desverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmsilset    3 830
hmsilset

Ripingen har sannsyneligvis blitt gjort av noen som ikke har peiling og tenkt at panseret må nok lakkes opp igjen.Jeg hadde stilt opp alle på rekke i skolegården, stående på en fot til vedkommende sa det eller noen andre tysta.De som faller må vaske hele skolen.Det er ganske lur straff siden det kanskje blir streik i renholdsbransjen.Å stå på en fot er heller ikke fysisk avstraffelse siden de neppe skader seg, bare begynner å grine etter 30 min ;) Ha også på Aleksander rybak sin gp låt på repeat, så knekker de fortere sammen.Ps:Husk hørselvern, ellers skader du bare deg selv!

Endret av hmsilset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Ja...kjør full pakke, B)

Avhør av alle - begynn med rektor mens resten av de ansatte og skolens elever står på en fot og får kollektiv avstraffelse

inntil en av de innrømmer synden (med mindre det faktisk er rektor da)

Imens dette pågår så ringer du politiet og får de til å komme å "hjelpe" deg <_<

Vi henter deg på glattcella vi vet du :lol:

Jeg har et panser fullt av slikt jeg også....har bare ikke hatt ledig den timen det tar å få det bort..... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

Mange gode forslag her men kommer helt sikkert ikke noen vei med dette i det hele tatt dessverre.

må nok bare bite det sure eplet og rubbe panseret på nytt igjen og krysse fingrene for at det skal være igjen nok klarlakk.

må vel skaffe ptg rimelig fort nå tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lexgtturbo    134
Lexgtturbo

Du skal polere mye på et panel før det er fare for å gå gjennom klarlakken hehe. Men en PTG er ikke et dumt verktøy å ha når en skal igang med grov korrigering.

Og ja det er forb#### surt når folk gjør sånne ting mot bilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Ståle og jeg kommer for å overvære avhørene og legge litt press på de forskjellige.. Jeg i US Highway Patrol Police uniform og bart og Ståle i skinncaps og naglekostymet sitt hvor underlivet er bart.. Vi skal nok få lirket det ut av noen, spesielt da jeg stiller med batong og Ståle med "buttong", som er en gigantisk buttplug....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

Ståle og jeg kommer for å overvære avhørene og legge litt press på de forskjellige.. Jeg i US Highway Patrol Police uniform og bart og Ståle i skinncaps og naglekostymet sitt hvor underlivet er bart.. Vi skal nok få lirket det ut av noen, spesielt da jeg stiller med batong og Ståle med "buttong", som er en gigantisk buttplug....

haha ja det hadde vært noe gitt!

Men kan du ikke be ståle skifte antrekk? med tanke på at 90% av mine kolleger faktisk da er 60+ og antageligvis lett motalig for hjerteinfarkt :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bernhard    2 323
Bernhard

Ståle er i samme alder selv så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

Ståle er i samme alder selv så..

ahahahaa :P

Men litt ot. hva tror folket blir best på det panseret der etter rubbing? Concorso eller Insignis?(om den fortsatt er å få kjøpt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Brynjar    1 477
Brynjar

Dette så jo langt fra ille.. Kan jo være noen som har prøvd det gode gamle trikset... "Oj, her var det blankt, tro om det er glatt også?!?!" Nei, dette fikser du enkelt og du bør egentlig takke vedkommende for at du blir nødt til å kose med bilen litt ekstra:-)

Shit happens->shine happens.

Concorso there is, Insignis is OUT!!

Angående klarlakk, så kan du helt sikkert dra frem S03 Gold og gul pad hver høst og vår i resten av bilens levetid....... og så en dag er du nødt til å legge på litt mer lakk ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

Dette så jo langt fra ille.. Kan jo være noen som har prøvd det gode gamle trikset... "Oj, her var det blankt, tro om det er glatt også?!?!" Nei, dette fikser du enkelt og du bør egentlig takke vedkommende for at du blir nødt til å kose med bilen litt ekstra:-)

Shit happens->shine happens.

Concorso there is, Insignis is OUT!!

Angående klarlakk, så kan du helt sikkert dra frem S03 Gold og gul pad hver høst og vår i resten av bilens levetid....... og så en dag er du nødt til å legge på litt mer lakk ;)

Brynjar bare babler ivei her......årsaken til det er at han prøver å skjule at det er han jeg har i kjetting her.

Jeg mener dette var sist vi avhørte noen for å ha tuklet med lakkert overflate, vi var på vei til et aldershjem eller noe slikt,

Uansett er det med bare noen få små modifikasjoner (vedrørende en plugg) eksakt slik Bernhard fremstiller det :)

Når det gjelder antrekk så blir det som det er...som det alltid er B)

Soma1leather-slaves.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
truhaa    1 520
truhaa

grøss, og der fant jeg ut at jeg IKKE skal ha bart mht neste tur til Verdalen.....

Concorso er goo det... Insignis er utsolgt desverre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ståle    306
Ståle

grøss, og der fant jeg ut at jeg IKKE skal ha bart mht neste tur til Verdalen.....

Concorso er goo det... Insignis er utsolgt desverre

Njaaaa...synes du var ganske flott på bildet her jeg...rett til høyre for Brynjar i kjetting med senket hode :)

Stakkars trådstarter......

Si ifra om vi skal rydde litt - her har vi hatt enn såkalt utglidning fra topic DCN style :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bakk    22
Bakk

haha nei det går bra d gitt. mye morro lesing det her.

sorry skriveleif men sitter på htc'n,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkarbelling    4
Akkarbelling

Er vel ikke noe vits i å anmelde dette eller noe annet?

Er vel høyst tvilsomt at det er noen vits i å anmelde dette. Politiet kommer nok ikke til å foreta seg noe som helst uansett. Og om de hadde funnet tak i vedkommede, så hadde jo ikke den/de fått noen rettferdig straff uansett, siden dødsstraffen ble avskaffet med ett smell i 1945.

Håper du får fikset dette, slikt er alltid kjedelig.

Endret av Akkarbelling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2017

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig