Gå til innhold

PAY PAL OPPDATERING


Reodor

Recommended Posts

Noen som kan hjelpe meg?

Knytt til og bekreft debetkort eller kredittkort (Bruk T skje når du forklarer)

Har gjort dette en gang tidligere men husker ikke hva jeg gjorde,(hikk),, har tatt noen øl her nå så slitter litt med lesingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

jeg har ikke snøring, men det er sikkert gull å få ordna det når du tar deg "noen" øl ja... ingenting slår shopping i lett påvirket tilstand... :lol:

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du leser uten å lukke det ene øyet er det fortsatt håp - må du lukke det ene, da er løpet kjørt og du bør ikke bedrive finansielle krumspring men heller vente til i morgen.

ut over det aner jeg ikke hva du snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å skrive inn info angående bankkortet ditt det her!? Kortnummer og "kontroll-tallene" som står på

Debetkort = vanlig kort for konto du ikke har kreditt på

Kredittkort = kort du kan trekke i minus

Eller misforstod jeg spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

:lol:

forundringspakke ......

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar et par dager før verifiseringsbeløpet som PayPal dukker opp i nettbanken, så det er like greit å vente med hele operasjonen til du er edru :P

Er her problemet mitt ligger tror jeg,,,,

verifiseringsbeløpet som PayPal dukker opp i nettbanken hvor ser jeg det?? :blink:

:lol:

forundringspakke ......

hehehehe oi hvem har sendt denne. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirobofly

Vil du være sikker på problemfri kjøping/salg for all fremtid, knytt PayPal opp imot Mastercard, Diners, etc. (Kredittkort!)

Ikke koble den imot debet-kort som vanlige minibank-kort! (Selv om det står Visa på minibank-kortet)

Skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kanskje slik at paypal reserverer et lite beløp på nettbanken din, og så må du inn på nettbanken å finne frem det beløpet for å vise at kontoen er din? Altså, sjekk kontoen din og se hvor stort beløp det er, og skriv dette inn på et lurt sted på paypal sine sider!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du være sikker på problemfri kjøping/salg for all fremtid, knytt PayPal opp imot Mastercard, Diners, etc. (Kredittkort!)

Ikke koble den imot debet-kort som vanlige minibank-kort! (Selv om det står Visa på minibank-kortet)

Skål!

Takker for tips skåål

Var det kanskje slik at paypal reserverer et lite beløp på nettbanken din, og så må du inn på nettbanken å finne frem det beløpet for å vise at kontoen er din? Altså, sjekk kontoen din og se hvor stort beløp det er, og skriv dette inn på et lurt sted på paypal sine sider!?

åååå nå husker jeg skåll enda en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paypal trekker et lite beløp fra kortet når det blir registrert, som så blir kreditert med god rente til Paypal-kontoen. Sammen med denne transaksjonen legger Paypal inn en kode i "melding til mottaker" som det kalles i norske banker. Dette tallet vil stå opplistet på transaksjonen i oversikten over "siste transaksjoner" i nettbanken. Tallet skrives så inn på Paypal, og så er kontoen "verified" så lenge dette kortet ikke slettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...