Gå til innhold
Cyberdog

Et sted å stå og polere i Bergen?

Recommended Posts

Cyberdog    44
Cyberdog

Jeg bor nå i ett borettslag uten tilgang til vann eller strøm utendørs og skulle absolutt ha maskinpolert 500n min da den er full av svirls. Men, jeg har ingen steder å stå..

Er det noen her på forumet som vet om et sted i Bergensområdet det går an å leie seg inn for 1 dag eller 2 som har tilgang på strøm og grei belysning?

Cyberdog

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
daniel    30
daniel

du kan jo høre med statoil solheimsviken om det er mulig å få stå der .... det er ihvertfall nok plass der. Om det er strøm og stikkontakter vet jeg ikke men det er da bare å sjekke...

Endret av daniel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cyberdog    44
Cyberdog

du kan jo høre med statoil solheimsviken om det er mulig å få stå der .... det er ihvertfall nok plass der. Om det er strøm og stikkontakter vet jeg ikke men det er da bare å sjekke...

Det er der jeg pleier å stå når jeg har seriøs vaskedag og legger på voks etc. Men, tror dessverre ikke det er stikkontakter tilgjengelig.

¨

C

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Bjørgvin    4
Bjørgvin

Er det et område på baksiden? Har aldri turt å kjøre inn der i frykt for at jeg ikke kommer ut igjen før jeg har gått igjennom en maskinvask :rolleyes:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cyberdog    44
Cyberdog

Er det et område på baksiden? Har aldri turt å kjøre inn der i frykt for at jeg ikke kommer ut igjen før jeg har gått igjennom en maskinvask :rolleyes:

Hehe

Ja, er en ganske stor parkeringsplass under tak for noen firmaer i bygget, men er ledig i helgene i alle fall. Er 3 båser for selvvask som tilhører stasjonen.

C

Endret av Cyberdog

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
EspenHamre    98
EspenHamre

Vask bilen i underetasjen på NKP gården, og kjør inni bygarasjen og still deg attmed el-bil parkeringen.

Der finner du kontakter ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Informasjon

© Detailers Club Norway AS 2007-2018

Sosialt

Om oss

Her tar vi for oss det meste innen bilpleie. Alt fra vask til polering på hvordan du skal få din bil til å bli så blank som mulig