Gå til innhold

Biler søkes


KRS-SRK

Recommended Posts

Hei

Jeg er en ung frilansfotograf fra Lillehammer. Jeg er 23 år gammel og har drevet med fotografi i noen år.

Jeg disponerer fullt profesjonelt Nikon kamerautstyr og trenger biler til fotografering til min egen portefølje.

Dette blir TFP, det vil si at som takk for at du stiller opp får du en print i A4 eller A3 pluss alle de ferdigredigerte bildene

til bruk på web i maks 800px bredde/høyde.

Jeg tar alt av biler. Det som er viktigst for meg er å fylle porteføljen min med bilder som viser at jeg kan få en bil til å fremstå på best mulig måte.

Jeg leter hovedsakelig etter biler fra Lillehammer - moelv - Brumunddal - Hamar. Dette er det som ligger nærmest meg og da er det bedre for meg

å komme meg dit vi avtales å møtes.

Her er noen bilder jeg tok på Hamar i forrige uke, så har dere en liten smak på hvilken type bilder jeg tar. Disse bildene ble tatt uten stativ så måtte gå opp på ISO-en min, så håper derfor å kunne ta noen andre jeg kan ha i porteføljen min, og denne gangen blir stativet med!

http://www.flickr.com/photos/kaistorhagen/

SÅ visst du har en bil/sykkel/atv/lastebil etc som du gjerne vil ha bilder av, skrik ut!

Mvh

Kai R.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende bilder :)

Synd jeg bor såpass langt unna, forsåvidt synd at bilen min ikke er noe spesiell eller :/

Behøver ikke å være noe spesielt. Det skal bare vise bilen fra sin beste side.. : ))

edit: Skrive-leif

Endret av KRSfoto
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Flotte bilder :-) Skal tipse en kamerat om dette. Har du noe telefonnummer eller mailadresse han evt kan nå deg på?Kan sende det på pm hvis det kunne vært av interesse. Han er ikke medlem her. Vi holder til midt mellom hamar og br.dal. Bilen kan du forøvrig se her Audi A4 Avant/RS4 optikk 1.8TQ Nå med nye sommerhjul, etter at disse bildene er tatt.

Mvh Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg skal til Fredrikstad i slutten av Juni jeg, på en produktshoot, kunne tatt kontakt når det nærmer seg, så kunne vi avtalt noe nærmere da. : )

Mvh

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndreasLie

Flotte bilder av flotte damer og biler :) Du får ta en tur på Gatebil på Vålerbanen til helga. Der har du mulighet til å få knipset en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av flotte damer og biler :) Du får ta en tur på Gatebil på Vålerbanen til helga. Der har du mulighet til å få knipset en del.

Hei.

Ja, drev å tenkte på det, men har nettopp fått byttet forsikringsselskap på utstyret mitt og den nye forsikringen har ikke tredd i kraft enda, så vil ikke ta det med på en plass med fulle folk og klumsete unger.. Men neste gatebil er jeg med på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ligger det forresten litt mer bilder jeg har tatt hittil i år. Denne trenger en solid oppjustering, jeg er klar over det, men det er jo også derfor denne tråden ble startet! : )

http://www.facebook.com/album.php?aid=6527&id=100000201662050&l=c8157a7fac

Selv om det er en facebook link trenger du ikke en facebook konto for å se dette albumet, det er en offentlig lenke.

Mvh

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et nydelig stykke maskin.

Jeg kan nås på post@fotograf-krs.com. den mailen går direkte til mobiltelefonen min.

Mvh

Kai

Regner med at du hører fra eieren av a4'en ganske snart, om du ikke allerede har fått mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hadde vært morro med bilder av gamle saab'en min, Må bare bli ferdig med bremse overhalingen og tatt den skikkelig sånn lakk messig.

Noe av interesse?

243483-Saab_96_002.jpg

Bor mellom Oslo og Gardermoen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urs4r: det er bra, skal sjekke mailen min når jeg er tilbake i morgen jeg. Takk skal du ha:))

Petter: det må du gjerne gjøre :))

Tja, hadde vært morro med bilder av gamle saab'en min, Må bare bli ferdig med bremse overhalingen og tatt den skikkelig sånn lakk messig.

Noe av interesse?

243483-Saab_96_002.jpg

Bor mellom Oslo og Gardermoen...

alt for en Saab :)) elsker de bilene der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carlhaakon

Jeg er fra gjøvik, om du har lyst en gang du har tid kunne du sikkert tatt noen av min om den er noe og ta bilder av da. :)

http://i420.photobucket.com/albums/pp287/carlhaakon/323photoshot0705.jpg?t=1274811730

helt orginal uten noe krokan styling :)

men sikkert ikke det som er mest interesangt og ta bilder av da

Endret av carlhaakon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra gjøvik, om du har lyst en gang du har tid kunne du sikkert tatt noen av min om den er noe og ta bilder av da. :)

http://i420.photobucket.com/albums/pp287/carlhaakon/323photoshot0705.jpg?t=1274811730

helt orginal uten noe krokan styling :)

men sikkert ikke det som er mest interesangt og ta bilder av da

Det er slik de skal se ut! : ))

Bare send på meg en melding her på forumet når du kunne tenkt deg å få det unna du! : ))

Ser frem til å høre fra deg! : )

Mvh

Kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. om du har muligheten har jeg et tips til deg!

Vi i club honda skal ha et biltreff på Dombås

Tror denne linken fungerer:

http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=39169

Vi blir en haug med biler av alle typer, eksempel(min bil er den blå):

_DSC0080-2.jpg

_DSC0119.jpg

Bruk gjerne mobilnr mitt ang nærmere info om det blir aktuellt.

-Ole Andre Igesund - 93028020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...