Chris-520e39

Har jeg fått med alt nå?

Hei!

Skal vaske og vokse bilen min. Samtidig skal jeg gjøre listene sorte igjen og shine interiøret. Har satt opp en handleliste nå, hvor jeg mener det meste skal være som det bør, men lurer på om jeg har fått med alt! Noen som gidder å se over for å sjekke at jeg har det jeg trenger, eventuelt noe jeg bør bytte ut?

post-145-1213221619_thumb.gif

Chris :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke blande meg for mye her. Vil bare si at vi har kun 1 stk black wow igjen på lager. Kommer ikke mer før om 1 uke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må gjerne komme med forslag, så får jeg avgjøre om hva jeg vil velge. Vet at du er dyktig å vet hva du prater om, men om du vil anbefale eller ikke får du selv velge :)

Slenger inn bestillingen så snart jeg får den "godkjent" :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns du har valgt veldig gode produkter. Petes 53 er en kjempe voks, med nydelig beading!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det! Fått mye hjelp, så må takke folka på forumet! Blir spennende når pakken kommer. Bestilling er lagt inn nå, med en liten DP Interior Cleaner i tillegg :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ofte greit å ha litt mer enn èn mitt. Har selv 3-4 stykker tror jeg. Ender alltid opp med at du har en som blir litt skitten og stygg som blir om til felg, motorrom og kanal mitt :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer nok flere mitts etterhvert :) Blir nok en bestilling i løpet av sommeren, men 2400,- ble nok for denne gang :) Men takk for tipset!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kommer nok flere mitts etterhvert :) Blir nok en bestilling i løpet av sommeren, men 2400,- ble nok for denne gang :) Men takk for tipset!

Anbefaler deg å legge i noen ekstra kroner i Microfiber-kluter til lakk, greit å ha noen(pluss at de er på tilbud nå hos Ketil ;) )

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ultra Plush er jo faktisk billigere enn All Purpose nå... sååååehhh.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjukt ikke sant? hehe. Denne prisen varer ikke lenge folkens!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive