Gå til innhold

Milwaukee.. Roterende?? Ja?


AcciDabbi

Recommended Posts

AcciDabbi

Jeg har mulighet til å få tak i en Milwaukee Polermaskin AP 12 QE veldig billig nå.. :P Har en Meguiars DA men skulle hatt en roterende for mere krevende korrigering.. Så, er det noen erfaringer med denne maskinen? En bra valg av roterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har AEG maskinen, men det er akkurat den samme som Milwaukee'en. Testkjørte den sist helg for første gang og syntes den var kanon :) Nå har ikke jeg så mange å sammenligne med, men hadde ingen problemer over hodet med selve maskinen. Sterk, stille og lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AcciDabbi

Et raskt søk her på forumet ga meg denne tråden som første post..... Omhandler litt om AEG og Milwaukee. Søkefunksjonen er din venn! B)

Min link

Takker.. :P Ja, jeg glemte å søke.. Skal huske det til neste gang.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å få stemplet garantikort ved kjøp, da blant annet børster har en tendens til å ryke relativt ofte på disse.

Ellers er det en lett og grei maskin som pleier å selges relativt rimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirobofly

Takker.. :P Ja, jeg glemte å søke.. Skal huske det til neste gang.. :P

Fort å glemme ja-been there done that, men fordelen med å søke opp er at man slipper så veldig mange tråder som omhandler akkurat det samme.

Kjøper du maskina, så skriv gjerne noen ord om den når du får prøvd den, så har vi andre og nestemann som vurderer den enda bedre referanse. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AcciDabbi

Fort å glemme ja-been there done that, men fordelen med å søke opp er at man slipper så veldig mange tråder som omhandler akkurat det samme.

Kjøper du maskina, så skriv gjerne noen ord om den når du får prøvd den, så har vi andre og nestemann som vurderer den enda bedre referanse. B)

Det skal jeg gjøre.. ;)

Takker for svar så langt.. er det noen som har noe negativt å tilføre ang denne typen maskin så er det bare å hyle ut.. :P

Ellers må alle ha en fenfortreffelig 17.mai! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Da ser jeg at jeg har skrevet i denne tråden at jeg skal gi en tilbakemeliding om hvordan denne Milwaukee maskinen.. :P

Jeg har nå brukt den godt i 1,5 år. Så langt ingen problemer med den.. Og den har tatt en del biler ;)

Den er skikkelig sterk og komanserer raskt og effektivt med fart om den får seg litt trykk mens poleringen foregår :)

Det eneste negative jeg kan trekke frem er at den hadde en liiiten periode der den kansje 5-6 ganger mistet komtroll over farten.. Dette skjedde da jeg skrudde farten ned til 1 og da jeg starter maskinen trodde den at den sko på FULT :D

Resulterte i at det ble en del polerings-resten rundtom i garasjen.. :fun: Men fiksa seg ved å rikke bittelitt på "farts-hjulet" så justerte den seg riktig igjen.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser jeg at jeg har skrevet i denne tråden at jeg skal gi en tilbakemeliding om hvordan denne Milwaukee maskinen.. :P

Jeg har nå brukt den godt i 1,5 år. Så langt ingen problemer med den.. Og den har tatt en del biler ;)

Den er skikkelig sterk og komanserer raskt og effektivt med fart om den får seg litt trykk mens poleringen foregår :)

Det eneste negative jeg kan trekke frem er at den hadde en liiiten periode der den kansje 5-6 ganger mistet komtroll over farten.. Dette skjedde da jeg skrudde farten ned til 1 og da jeg starter maskinen trodde den at den sko på FULT :D

Resulterte i at det ble en del polerings-resten rundtom i garasjen.. :fun: Men fiksa seg ved å rikke bittelitt på "farts-hjulet" så justerte den seg riktig igjen.. :thumbup:

Ja, det er en helt okay maskin, men finner du en metabo til samme prisen så er den definitivt hakket opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitetsmessig er metabo i en egen klasse, var visstnok en del variabel kvalitet på disse maskinene tidligere, til og med forhandleren her i byen klarte og overbevise meg om å kjøpe maskin en annen plass for noen år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...