Tyggern

Noen har smyg tittet på VAG

467700.1-lg.jpg

DCOTY334_L_m.jpg

05601031990005-480.jpg

Endret av Tyggern
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, eller kanskje enda mer slående lik VW Eos:

2006-Volkswagen-Eos-FA-1600x1200.jpg

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker de nye Passatene, virker som du får vanvittig mye bil for pengene.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en stasjonsvogn 07 modell tilsalg om en måneds tid, hvis du er interessert :)

(Kjøpt ny bil)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en stasjonsvogn 07 modell tilsalg om en måneds tid, hvis du er interessert :)

(Kjøpt ny bil)

Har ikke fått barn enda, så blir nok sedan;)

Spørs nok om det blir bilbytte til høsten, kunne tenkt meg en Highline med diesel og DSG girkasse

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Suzuki'n var i samme gate ja, særlig lykter og grill/luftinntak.

Folk rundt meg med VAG produkter virker det som har bilene på verksted, utenom service, titt og ofte. Kanskje tryggere med en Suzuki - nå ligner den jo også :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som blinklysene på suzukien ble plassert i panikk 30 sekunder før dead-line :lol::P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

suzukien er kulest. så det så! :lol:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker godt A6'en jeg ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som blinklysene på suzukien ble plassert i panikk 30 sekunder før dead-line :lol::P

Gikk tomt på lageret. Så de monterte noe slike universal blinkere man får på biltema for hengere osv. ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha! Har ikke sett det før du kommenterer det nå, men fy fa** de var stygge :lol:

Litt usikker på om man får så mye for pengene med VW, men med Skoda får man virkelig mye for pengene. :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny og ny.. Vil vel heller si gammel. Den har levd hele sitt liv, fabrikken har stengt for nye bestillinger og helt ny modell lanseres om noen få mnd.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny og ny.. Vil vel heller si gammel. Den har levd hele sitt liv, fabrikken har stengt for nye bestillinger og helt ny modell lanseres om noen få mnd.

fortsatt det nyeste karosseriet ;)

Haha! Har ikke sett det før du kommenterer det nå, men fy fa** de var stygge :lol:

Litt usikker på om man får så mye for pengene med VW, men med Skoda får man virkelig mye for pengene. :)

Søk opp en bmw med samme kilometer, samme årsmodell og samme utstyr så er det stor forskjell i pris.

Har aldri eiet en wolksvagen, men jeg har ett inntrykk av at det ikke er ett bilmerke som ikke leverer lav kvalitet.

Endret av Matsbuer
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel det man kaller "kastet på og der det lander blir det" ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Søk opp en bmw med samme kilometer, samme årsmodell og samme utstyr så er det stor forskjell i pris.

Har aldri eiet en wolksvagen, men jeg har ett inntrykk av at det ikke er ett bilmerke som ikke leverer lav kvalitet.

Litt feil å sammenligne Premium biler og "vanlige" biler. VW er ikke premium, det er BMW :)

Edit: Huff, kan kansje oppfattes litt feil det som er skrevet ovenfor. Ikke ment negativt eller noe sånt! :)

Det jeg egentlig mener er at VW er en ganske dyr bil i mellomklassen i forhold til konkurenter. (Ford, Mazda, Skoda osv)

Skoda er nok den bilen som gir mest for pengene :)

Endret av ESPP
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive