Gå til innhold

EssieK's lille samling


Essiek

Recommended Posts

Kjapp oversikt, mest for egen del egentlig. Mulig jeg har glemt noe - sitter ikke med alt foran meg her nå (da hadde det blitt månelyst i heimen...)

Scholl S30+, Scholl S17+ (liten), Scholl S03+ Gold (liten), Scholl S40

Swissvax Cleaner Fluid Professional

Meguiars #105 (32 oz), Meguiars #205 (32 oz), Meguiars D151 (gallon)

Meguiars 3-step, 3M UltraFina SE, DodoJuice LimePrime Lite, Mark V Uno

Menzerna PO85RE

Meguiars #16, Meguiars #21 (32 oz)

CG Petes'53, Valentines Road'n'Track

Natty White og Natty Blue

Swissvax Shield

Swissvax Concorso US

DodoJuice Blue Velvet Pro (panel-pot)

Dodo SkullCandy

Engel

BH Autobalm

Nanolex Premium Lakkforsegling (demo / sample)

Foma Mimo

Metabo 12-175

Kestrel DAS6-Pro inkl liten, medium og stor bakplate

Bakplater fra Scholl (liten og medium), Metabo (stor), Gloss-IT (125mm) og RubbishBoys (liten)

Pads fra Über, Scholl, 3M, Meguiars, Sonax og Metabo

CG Wash & Gloss, CG Glossworkz

Poorboys Super Slick & Suds

Optimum No Rinse

4-in-1

902

Valetpro Orange PreWash

Surfex HD

Espuma Revolution

Stjärnagloss MF and Pad Wash

Dodo Red Mist, CG Clear Seal Gloss Enhancer, CG Instawax+, CG VRP Dressing, CG EZ Crème-Glaze, CG BareBones, Mark Windows Sheen, Mark All Purpose Cleaner, Migliore Endurance Spray, Meguiars Final Inspection, Owatrol Polytrol, BiltHamber Soft og Regular Clay, Poorboys White Diamond, Poorboys Natural Shine, Autosol, Sonax Snabbwax, Sonax Vinduspuss, Swissvax Pneu, Swissvax Seal Feed, Meguiars UQD, CG Silk Shine Dressing, RaceGlaze skinn-kit, Scholl Skin, SV CF02

I tillegg er det noen gallons med InstaFinish-produkter

En haug med MF og app-pads

Meguiars WaterMagnet, CG Miracle Dryer, SS Drying Towel, Cobra Guzzler HD

Nanolotus mitts, Meguiars mitt, et par små-greier fra Nanolotus (grønn og orange puddel-svamp)

Nanolotus Vindusforsegling Pro + Tekstilforsegling, Nanosvamper

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Du trenger ikke legge ut bilde av ministeren kun produktene vi er interessert i (tror jeg) ;)

Mye bra her Espen. At produktene funker har vi jo sett i bl.a. loggen din. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel sneket meg til å få tatt noen bilder - nå står det aller meste uansett innendørs (måtte tømme litt små-lagre her og der i forbindelse med feiling av garasje) - det ble litt som havnet inne på rommet til eldste-ungen (som vi holder på å pusse opp forresten).

Finansministeren ønsker ikke å bli en offentlig person, så det utgår med særdeles lave kneløft uansett :)

Nå er det forresten på vei en GlossIt bakplate, app-pads, og en ny forsyning med MF fra autobahn. Hadde et lite uhell hvor det snek seg inn en Cyclo-pad sammen med MF-vask, hvor borrelåsen løsnet og limrester klistret seg meget godt i 8-10 mf'er. De brukes ikke på lakk mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte et par 15L bokser på butikken i går (pads + mf skal i disse), og har også bestilt litt Dodo Red Mist + flasker og hoder fra shinearama i dag

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin samling dette. Mangler bare noe i fra Swiss Wax ;-)

Tja - har Shield, Pneu, Autobahn, forskjellige koster og en klut. Concorso (BOS) + CFP blir shoppet i sommer, samt 2 stk SV bøtter. Tror det holder for meg en liten stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er det bestilt litt Meguiars 4" SB 2.0 pads samt UQD - hvis 4" holder like lenge som de andre så har man 4" pads så lenge maskinen holder tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim-G_R

Hvordan tør du å ha en slik tråd? Tenk om du er uforsiktig en gang, og lar pc'en stå på på denne tråden mens du bare skal en rask tur i postkassa el.lign.. Da kan du vel vente deg et blidt smil når du valser inn døra igjen... :P

Fin samling, btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tør du å ha en slik tråd? Tenk om du er uforsiktig en gang, og lar pc'en stå på på denne tråden mens du bare skal en rask tur i postkassa el.lign.. Da kan du vel vente deg et blidt smil når du valser inn døra igjen... :P

Fin samling, btw.

ctrl-alt-del, lås maskin. Problem solved. Etter 25 år med PC sitter den komboen der i ryggraden som det å puste :)

Og takk :) Ikke akkurat noen monster-samling, men inneholder nesten det meste av det mest essensielle. Mangler dog utstyr for å ta vinduer (glassmaster) lett og skikkelig, skikkelige felg- og hjulbuekoster samt rensemaskin for interiør. Og HT. Men er grenser for hvor mye man kan ha stående når man ikke har egen garasje :)

edit: Ser at Poorboys Natural Shine samt Gloss-IT 125mm bakplate ikke ligger på lista, da er den oppdatert

Endret av Essiek
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joakim-G_R

Windowstast+L like lett ? :P Mange fine snarveier med windows-tasten.

Rensemaskin ja, det skulle'n hatt. Med en 20 år gammel bil, er det rimelig møkkete og støvete seter jeg har.. Har du sett på noen spesiell maskin? Evt noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips og tips - Foma Mimo er gjengangeren på forumet her. Men man kan spare seg for mange hundrelapper hvis man kjøper en ren våt-støvsuger (Mimo både suger og blåser vann). Det er primært det å suge opp vann / fuktighet fra stoff som er viktig (og suge-styrke også) - jeg klarer alltids å klemme på en sprayer for å fordele utover en APC og bruke børste for å arbeide det inn i stoffet.... Så kommer til å shoppe en helt grei sak til 6-700,- utpå sommeren her og teste litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hans Marius
  • 2 weeks later...

Ankommet: P21S, mer Surfex HD, 95mm spot-wool fra Gloss-IT, noen fler app-pads og litt mer BH Clay (regular)

Venter på pakke fra SS og Swissvax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Forhandlere
Bernhard

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...