johnhell

Finner ikke tape på autogeek?

Hva skal jeg søke på? Trodde de hadde det, men jeg finner det ikke.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noen lakkeringsverksteder i nærheten av der du bor? Dem har garantert 3m tape du får kjøpt billig!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, var bare så sikker på at jeg hadde sett tapen på autogeek. Men finner den bare ikke nå når jeg skal bestille.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns det er litt unødvending å kjøpe noe fram USA, som man kan kjøpe i Norge, til omtrent samme pris..

Greit nok at dollaren ligger lavt i kurs nå, men det blir helt sikkert mye frakt osv osv..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fant jo den 3M- tapen på ebay.co.uk der jeg kjøpte den "superspay'en" min, der var det grisebillig for six-pack, og omtrent ikke frakt..

Bare å søke litt på ebay. Tror selgeren het stevieg eller noe slik. Søk etter supersprayer, også ser du om det er noen butikker som dukker opp som heter stevieg

Endret av kris1986
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det er greit å støtte norsk næringsliv så lenge prisforskjellene ikke er hinsides sunn fornuft. 3M-tapen min kjøper jeg med andre ord i sjappa på hjørnet.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok det, men blir det mange biler og jeg kan spare mye penger, så er det lett for at jeg slenger med litt ekstra på bestillingene..

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, forstår det, men bestilte fra autogeek igår så det var greit å bare få litt tape med i samme slengen=)

Har du mulighet til å sende link på den selgeren på ebay?

Endret av johnhell
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive