Gå til innhold

Båt polerings tips??


VFR 750 F

Recommended Posts

VFR 750 F

Halloen :blink: Jeg skal hjelpe svigers med å polere båten hanns.. Jeg polerer en del bil men aldri prøvd på båt :huh: Er der noen tips der ute ang. middel+++? Jeg bruker en del 3M produkt (grønn, gul og blå) på bil. Kan jeg bruke dette på "plast" båt? Båten er av type SEA RAY 29 fot. så her er mye flater å polere :o Skal ta mye bilder B) I helga skal jeg polere en 2006 modell audi a6 stasjonsvogn og en stor jobbe bil av typen volvo fm 12 brannbil :blink: mye arbeid med andre ord B) Jeg bruker roterende maskin..Takker for alle tips :D

Endret av VFR 750 F
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Meguiars sin båtpolish + soft buff burgunder pad fungerer vist bra på båt, www.godkjemi.com har disse..

Nanosvamper og ferrobet rustvask kan også være noe du trenger mht vask av båten, begge de har fått stående ovasjoner her og i media for hva de fjerner av dritt og møkk....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...