ClearCoatChristR

Scandic Shine

62 innlegg i emnet

Heisann, har en gledelig nyhet til alle dere som har sansen for gode produkter.

Hvor mange ganger har man ikke opplevd at man mangler småting, f.eks en flaske avfetting og en flaske felgrens, men siden nærmeste sted er benser'n (utelukket) eller USA. Dyr frakt og lang ventetid gjør at man venter.

Men hvis du idag (lørdag) finner ut at du skal vaske bilen på f.eks Onsdag og mangler noe, er http://www.scandicshine.no stedet!

Sjekk ut utvalget! Alle dine favoritter fra Autogeek, pluss noko attåt! Til overkommelige priser, ikke minst med tanke på åpningstilbudet.

Dere som har prøvd disse produktene vet de er gode som gull, og dere som ikke har prøvd de... Jeg vet dere har lyst!

Jeg bestillte varer på Onsdag og fikk de idag! Nå skal de sies at man ikke kan forvente en sånn leveringstid resten av jula men. Skal ta et bilde jeg, men avventer pakker fra både Sparkleauto og Autogeek, så tar heller alt i ett;)

Ta iallefall en titt! Litt Windows-shopping har aldri skadet.

Og glemte jeg kanskje å nevne at eieren av herligheten er vær alles kjære Pirex!

Vil også benytte sjansen til å gratulere Pirex og ønske han lykke til med en av norges beste webshops.

Allerede nå i startfasen har jeg opplevd: Godt utvalg, gode priser, rask levering og god kundeservice.

Hilsen evig fornøyd kunde for evig.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger den ene bilen min i dag, så slenger vel inn ei bestilling til Honda'n etterpå! :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES! :) bra saker!! gjett hvem som kommer til å handle mye der i framtiden hehe.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
YES! :) bra saker!! gjett hvem som kommer til å handle mye der i framtiden hehe.

Jeg? :P

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åsne Seierstad?

Endelig en bra bilpleie side i Noreg!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått titta så nøye enda, men så bra ut ved første øyekast. Job well done Pirex :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja ;)

Ser veldig bra ut Pirex B)

Skal nok innom der å kjøpe noe neste gang jeg skal ha noe bilpleie produkter.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser veldig bra ut ja Pirex! Credz for bra side ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig bra Pirex, endelig en "ekte" bilpleie side her i landet også...

All hell og lykke til deg og firmaet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for alle de positive kommentarene :) Håper dere syns utvalget er bra, spennende meg Chemical guys hva? Kan iallefall anbefale de på det sterkeste, flotte produkter alle sammen!

Kommer mer produkter etter jul, og nærmere våren. Både mer fra de produsentene vi har nå, men også nye produsenter.

Vi skal ikke ta inn alt som finnes, men det beste av bilpleieprodukter. ;)

Regner med det blir en rabattavtale med klubben også :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetiltak Pirex! Håper den kommer til å gå bra, jeg kommer iallefall til å bestille "en stor en" rett over nyttår ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bilder av den første ordren min. Det var pakket godt og alt var helt, selvom Posten hadde handtert den skikkelig så det ut som:P

Alt i alt er jeg veldig fornøyd, og det blir fort Scandic Shine enda en gang!

Flott levert Pirex! :D

Bildene er dårlige, tatt med mobilcam.

13122007155.jpg

Digg microfiber!

13122007158.jpg

Endret av ClearCoatChristR
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint å se at pakken kom hel fram :D Du får kose deg med varene ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må fortelle om den Roll-off'n der! hva er det? :) fint du tar inn DP forresten. fornøyd med den motorrensen dems, den er helt toppers! anbefales.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ARO er vel alt mulig vask. Kommer nok til å bruke den mest på dekk, felg, motor og annen plast. Skal vistnok være akkurat det navnet lover, så det er bare å sette igang:D Hehe

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ARO er vel alt mulig vask. Kommer nok til å bruke den mest på dekk, felg, motor og annen plast. Skal vistnok være akkurat det navnet lover, så det er bare å sette igang:D Hehe

Den vaskehansken der så spennende ut..? :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Du må fortelle om den Roll-off'n der! hva er det? :) fint du tar inn DP forresten. fornøyd med den motorrensen dems, den er helt toppers! anbefales.

Fortell fortell default_biggrin.png

Hehe. Skal prøve iallefall wink.gif

Jeg bruker den på dekk, hjulbrønner, felger, lakk og motor.

På dekk, felger og hjulbrønner blander jeg den ikke ut. På lakk er den fin å blande ut 1:10. Motor kjører jeg fult også.

Brukte den også til å fjerne limrester etter fjerning av reklame på bil, fungerte utmerket.

Sprayer du den på dekkene, ser du bare brun gusje renne av dekkene, rengjør sikkelig bra. Ble vel egentlig produsert for båter.

Er et MÅ HA produkt for meg iallefall!

Kan jo erstatte 3 produkter wink.gif Felg, motor og avfettning.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heh, da blir det nok flere som må adde denne til neste order :P

Nice bakplate Pirex. Satt godt på nå =)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra nettbutikk og rask levering! Bestilte på mandag og kunne hente pakken hos posten på onsdag :D og det var sikkert ikke den siste :rolleyes:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive