Gå til innhold

Pressening over bilen


Pedersen

Recommended Posts

honnings88

Polerte bilen til en kompis så når han skulle reise tilbake fra perm tenkte han at han skulle legge på et slikt trekk. Han hadde ikke vasket bilen først så trekket lå og gnisset mot bilen og all sand og dritt som var på lakken. Det så ikke så pent ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Carcovers fra Autogeek blir ikke levert utenfor USA, men mulig pirex kunne skaffe om du var int i det

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig viktig at du passer på det honnings sa, og bilen bør ikke være våt, fordi da ligger vannet under presennninga, damper opp legger seg i toppen på presenninga, "detter" ned igjen.. Også ja en evig ond syklus som etter lang tid fører til rust noe vi ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, Har ikke garasje på sommertid. Men har vinterlagring og der kan jeg i tillegg bruke indoor carcapsule

Jepp, skjønner!

Er de no bra de presseningene fra "clas ohlson" og biltema? Hvis jeg først skal kjøpe no, så vil jeg at det skal være bra kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk muttern til å sy sammen plysj kjøpt på Jysk...bilen min er alltid helt ren og tørr så den står trygt under der i garasje=) kostet tilsammen ca 500,- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mange valgene, når nærmeste garasje er 1 mil i avstand. Kommer til å bruke den titt og ofte, ettersom jeg har en bruksbil som jeg kan bruke ellers.

Så jeg er nødt til å kjøpe en pressenning for de dagene det trengs. Da får jeg bare vaske bilen før jeg trekker det over:D

Spørsmålet blir jo hvilken jeg skal gå for da.. Store forskjeller på dem i størrelse og pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carcovers fra Autogeek blir ikke levert utenfor USA, men mulig pirex kunne skaffe om du var int i det

Det er også mulig å gå via Covercraft Europe. Har en dialog med Kevin derfra nå, og f.eks. et NOAH cover til min IS220d kommer på £264.98 inkl frakt til Norge. Det var hyggelige Penny hos Autoglym som tipset meg om å gå via dem :)

NOAH er det coveret som egner seg best til tøft og kjølig, norsk vær. Takler snø, regn, vind, støv og pollen bedre enn andre varianter.

Kan dog bekrefte at Pirex er Swissvaxært serviceinnstilt i forhold til dette dersom alt låser seg!

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...