Bjerknez

Produkt til båt?

Er på utkikk etter ett produkt til min 2008 mod. Askeladden 17 foter (plastikk) som renser og vokser båten samt gir god beskyttelse.

Har prøvd TCNano (som vel er noe av det samme kanskje?) og er fornøyd med denne, men er snart tom.

Derfor så lurer jeg på om du har noe lignende som kan brukes på gelcoaten på min båt?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter ett produkt til min 2008 mod. Askeladden 17 foter (plastikk) som renser og vokser båten samt gir god beskyttelse.

Har prøvd TCNano (som vel er noe av det samme kanskje?) og er fornøyd med denne, men er snart tom.

Derfor så lurer jeg på om du har noe lignende som kan brukes på gelcoaten på min båt?

Rensing må du nok skaffe til veie selv - men kan alltids prøve lakk-rensen og/eller glass-rensen vår...

Egne produkter til båt har vi ikke på trappene (ennå).

Hadde uansett vært greit å se hvordan Nanolex Proff greier seg i vannet...

TC er ikke det samme nei...har lest test av deres båt-produkt (ingen kommentar - av prinsipp). Mener å huske at de blander rens og beskyttelse i samme boksen??

Vi får prøve å få til noe her Bjerknez... :)

Håvard

Endret av Nanolex
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er glassforseglingen til bruk på plexiglass/lexan? Kunne tenkt meg og behandlet vindskjermen på båten, men mistenker at det er litt kraftig kost?

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvordan er glassforseglingen til bruk på plexiglass/lexan? Kunne tenkt meg og behandlet vindskjermen på båten, men mistenker at det er litt kraftig kost?

Jepp!

Finnes egne produkter til plexi/lexan...har ikke tatt inne dette enda, men det vil fortløpende vurderes.

Ellers kan både Proff og Spray brukes på plast.

Kommer tilbake med info seinere.

Håvard

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive