Gå til innhold

Hvilke pads kan erstatte blå og orange scholl?


cyanide

Recommended Posts

Holder på å skal sette sammen en DA combopack for en venn. Skal bruke Scholl A15, og hadde tenkt å gå for Scholl pads, men ettersom mange plages med forskjellig kvalitet på padsa tenkte jeg å gå for noe annet, slik at vennen min ikke blir plaget. :)

Hva vil funke bra med DA maskin og Scholl A15? Sonus? Lake Country?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Får bli neste gang ;) Alt utenom polish skal bestilles fra Shinearama. Kom med forslag på pads som vil funke bra med Scholl A15 på DA maskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TotenJeep

Jeg kjenner ikke til produktet, men Lake country har jo pads som likner litt på den som scholl har for A15

Kunne faktisk tenke meg å prøve en slik pad selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Scholl A15 både på Scholl Spiderpad og orange (light cutting) Lake Country Kompressor-pad.

Padsene oppleves som utrolig like å bruke i evne til å cutte og likevel etterlate en hologramfri overflate. Forskjellen er at LC har rundere hjørner og en noe tynnere profil.

Jeg er dog litt usikker på hvor bra disse padsene egner seg til DA, og ville i ditt tilfelle gått for de beste padsene LC har for DA: CCS

http://www.autogeek.net/ccs-5-5inch-foam-buffing-pads.html

Jeg har selv bestilt 2 orange, 2 grønne og 2 sorte av disse.

Har fra før lilla, orange og sort LC Kompressor som gir flotte resultater. Den lilla er GROV og gir kjørespor på alt sammen med grov compound. Den orange har bra cut sammen med grov compound, men avslutter sammen med Menzerna SIP likevel utrolig fint, så det ikke er nødvendig med 106ff/po85rd etterpå.

Sist jeg tok en Toyota Rav4 brukte jeg orange LC og Scholl A15: perfekt resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...