Gå til innhold

Noen som har hørt om disse avfettingsmiddelene?


eide

Recommended Posts

På jobb igår kom jeg over to fat(1000L). På det ene stod det: CARWASH MVM, dette skal visst være et såkalt petrokjemisk avfettingsmiddel.

På det andre stod det: Power X clean, (kombinert vaske og avfettingsmiddel)

Noen som har hørt om disse to. Og som kan fortelle mer om bruksområde og styrke. Carwash'n vil jeg tro er meget sterk. Vil tro den tar alt av voks, hvis den får stå for lenge og virke.

Håer på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Power X clean er würth vare hvertfall.

men er litt skeptisk til såpene til würth selv siden jeg har sett på flere av dem står det at de egner seg til både husvask verkstedvask og generelt alt som kan vaskes og da er det vist ikke noe jeg ville brukt på min bil.

kansje som avfetting men det stopper der.

Endret av Bakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det alt som sto? Ingen produsent eller leverandør?

Nei, ikke som stod på fatet vertfall. Rart

Power X clean er würth vare hvertfall.

men er litt skeptisk til såpene til würth selv siden jeg har sett på flere av dem står det at de egner seg til både husvask verkstedvask og generelt alt som kan vaskes og da er det vist ikke noe jeg ville brukt på min bil.

kansje som avfetting men det stopper der.

Ening. Tenkte muligens å prøve den som avfetting før skikkelig vask og polering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har prøvd Power X clean avfetting og den funka liksom helt greit,

den er jo såpe/avfetting så de er jo begrennset hvor bra den klarer begge oppgavene.

Men siden den er såpe også skummet den en del når du spyla av vet ikke om dette er bra eller ikke,

Men jeg ville definitivt gått for feks prickbort hvis det er snakk om å fjerne ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har prøvd Power X clean avfetting og den funka liksom helt greit,

den er jo såpe/avfetting så de er jo begrennset hvor bra den klarer begge oppgavene.

Men siden den er såpe også skummet den en del når du spyla av vet ikke om dette er bra eller ikke,

Men jeg ville definitivt gått for feks prickbort hvis det er snakk om å fjerne ting!

Takker for svar. 10L pricbort er nå handlet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...