Gå til innhold

Kjøpe maskin fra England


cyanide

Recommended Posts

Hvis man bestiller seg en maskin fra CYC - hva med støpslet? De har jo ikke samme støpsel som oss. Fins det en overgang, eller må man sette på nytt støpsel selv?

Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener og ha lest at folk kjøper omformere på biltema/clash ohlson :)

Mener også å ha lest at disse faktisk koster litt så det egentlig neste nblir billigere å kjøpe i norge. men jeg er ikke sikker da :)

Endret av Bakk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. du e tilgitt.. du kommer med så mange andre gode svar så :) :)

tenkte selv å bestille meg sånn kit, kunne legge på sealer og fjerne holegramer i nød :)

Ah, bare å klippe av og skru på et jordet støpsel da :)

Ser Shinearama selger EU versjon, men de var jo seff utsolgt da :P

ble utsolgt på søndag.. hadde bestillinga klar.. men så va eg så treg.. (venta i flere tima) så da va di utsolgt :) Men kommer sikkert snart inn igjen.. Eu kit`an går fort der.

Men når det er EU kit. så trenger du ikke klippe av.. den har vårres støpsel..

Endret av Janko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

På den der så setter du den britiske kontakten i adapteren og putter den i veggen, ingen kapping, bare plug and play. For de som ikke har tålmodighet til å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt her :P

Sitter å ser hos CYC nå på samme kittene.. Hvilket hadde dere gått for? DAS6 med Meguiars, Menzerna eller Sonus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omvendt her :P

Sitter å ser hos CYC nå på samme kittene.. Hvilket hadde dere gått for? DAS6 med Meguiars, Menzerna eller Sonus?

Trur jeg ska gå for MG.. men sammtidig har eg litt lyst å prøve Menzerna..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Tålmodighet skal nok ikke være noe problem.

Være med hobbyelektrikker feridgheetene :P

Man trenger jo ikke akkurat å være hobbyelektrikker for å sette ett britisk støpsel i en adapter, som man igjen setter i norsk kontakt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger jo ikke akkurat å være hobbyelektrikker for å sette ett britisk støpsel i en adapter, som man igjen setter i norsk kontakt :D

Tenkte mer på den biten med å klippe ledningen å montere norsk kontakt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bernhard dette burde vel du kunne gi ett godt svar på ?

Omvendt her :P

Sitter å ser hos CYC nå på samme kittene.. Hvilket hadde dere gått for? DAS6 med Meguiars, Menzerna eller Sonus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evnt lag din egen pakke med f.eks Sonus pads (vanlige og spotpads) og de polishene du har lyst på.

Polishene i Meguiars pakka er egentlig fra den gamle serien, til DA-kan de nye SwirlX og Ultimate Compound være fine!

CYC har forøvrig begynt å selge en DAS6 Pro nå med kraftigere motor (850w kontra 500w på den vanlige).

Den skal være endel sterkere på lavt turtall (tåle mer press før den mister fart) og har 6m strømkabel. Koster litt ekstra dog.

Husk eventuell bakplate til spotpads :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...