Gå til innhold

vaske mattene i bilen


space-ace

Recommended Posts

space-ace

hei.

jeg har beige interiør i bilen, og er stoffmattene i dørken litt skittene. det er løse matter, ikke matta i selve bilen jeg tenker på.

jeg har alltid brukt gummimatter inni bilen, men kunnet godt tenkt meg å ta de ut.

jeg har prøvd med meguiars carpet cleaner og børste uten hell. burde vell impregneres og om man ikke skal ha matte over?

har forresten ikke tilgang på sånn "rensemaskin"

eller er det like greit å kjøpe nye? koster 1,2k om jeg ikke husker feil.

kan stikke ut og ta bilder om dere vil : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

offroad

Cg greanclean er ett vidundermiddel, spray på, børst det gjerne litt inn med en litt stiv børste, la det virke noen minutter og spyl mattene dine med høytrykkspyler. Gjorde dette på en Vento for 15 min. siden, og det funka bra!default_smile.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

space-ace

høres bra ut. da blir det tatt med på neste bestilling!

tenkte ikke å droppe mattene nei. jeg har liksom teppene i bilen, så ligger det løstepper oppå der igjen, og gummi matter oppå der igjen. så jeg tenkte å droppe gummimattene. litt penere i beige interiør det, sålenge mattene er rene og pene dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg :) Jeg kjører selv med tøymatter på gulvet og gjorde dette i hele vinter. Jeg er påpasselig å banken snø/skitt av med "the DCN style" før jeg setter meg inn, noe også min bedre halvdel lærte den harde metoden i vinter. Til rengjøring bruker jeg som det blir nevnt over Chemical Guy´s Green Clean med en god børste og avslutter med HT. Eneste minusen er at det tar litt lang tid å tørke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...