Gå til innhold

Swissvax + Vann = Kunst


-Martin-

Recommended Posts

-Martin-

Jeg ramlet over denne videoen på tuben under et av mine daglige raid... Har sett den 4 ganger og blir fortsatt sittende med munnen åpen... Det er rett og slett vakkert!

(At det er rett bilmerke gjør ikke videoen noe dårligere)

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solhaug

helrått,kan man få det bedre,arig å vite hvilke voks han har brukt :D

cred til han som finner ut av hvilke pistol han bruker på slangen :D

Endret av Solhaug

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Martin-

Siden jeg herved har reklamert såpass for swissvax ved å poste denne filmen, så synes jeg at Dag/Swissvax skal sponse meg med ei krukke! ;) haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mighty

Kunne nok vært en hvilken som helst swissvax voks dette :) Og en hel del andre vokser også for den saks skyld.

Ja, jeg vasker med svamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Bjerknez

Er nok ikke bare voksen som kan ta cred for denne beadingen der....

Grunnlaget har nok enda mer og si angående resultatet, og det er det som er under som jeg faktisk er mest spent på...

Menregner jo med atdet er SVCleaner Fluid av en eller annen grad...

Gikk over panseret mitt med SV Cleaner Fluid Pro med Flex DA her om dagen etter en vask/tørk og påførte Concorso i to lag. Det andre laget dagen etterpå. Voks svetten ble buffet av med Quick Finish.

Reslutatet ble ikke som man ser på videoen, men det ble vannvittig bra.

Mistenker at den som laget videoen har sprayet på panseret med en finfin dusj med hageslange, slik at dråpene ble slik. Da hadde nok selv jeg fått det samme resultatet vil jeg tro. Panserets vinkel oghvor mye det skråner har også en vesentlig betydning, oghar man ett panser som skråner mye, renner jo vannet fortere av. Har man en Cadillac så vil nok dråpene aldri renne av. Vertfall ikke før bilen er i fart og det blir blåst av.

I vanlig regnvær vil neppe panseret på videoen se slik ut, da vi snakker om dråper som treffer panseret hardere og dermed renner av fortere. Så deter ikkedet at dråpene står så tett som er så beundringsverdi. Det som er beundringsverdi er at de renner veldig lett av, og det gjør dem altså selv på min bil.

Men det ser unektelig kult ut! Det skal dem ha default_smile.png

Endret av Bjerknez

Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke bare voksen som kan ta cred for denne beadingen der....

Grunnlaget har nok enda mer og si angående resultatet, og det er det som er under som jeg faktisk er mest spent på...

Menregner jo med atdet er SVCleaner Fluid av en eller annen grad...

Gikk over panseret mitt med SV Cleaner Fluid Pro med Flex DA her om dagen etter en vask/tørk og påførte Concorso i to lag. Det andre laget dagen etterpå. Voks svetten ble buffet av med Quick Finish.

Reslutatet ble ikke som man ser på videoen, men det ble vannvittig bra.

Mistenker at den som laget videoen har sprayet på panseret med en finfin dusj med hageslange, slik at dråpene ble slik. Da hadde nok selv jeg fått det samme resultatet vil jeg tro. Panserets vinkel oghvor mye det skråner har også en vesentlig betydning, oghar man ett panser som skråner mye, renner jo vannet fortere av. Har man en Cadillac så vil nok dråpene aldri renne av. Vertfall ikke før bilen er i fart og det blir blåst av.

I vanlig regnvær vil neppe panseret på videoen se slik ut, da vi snakker om dråper som treffer panseret hardere og dermed renner av fortere. Så deter ikkedet at dråpene står så tett som er så beundringsverdi. Det som er beundringsverdi er at de renner veldig lett av, og det gjør dem altså selv på min bil.

Men det ser unektelig kult ut! Det skal dem ha default_smile.png

jeg vil bare vite hvilke pistol han bruker på slangen jeg :D

A6 Avant bitdi

S2 avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...