Gå til innhold

bestille bremser fra carparts.no


maggi224

Recommended Posts

jeg tenkte jeg skulle bestille nye klosser og skiver til min nyinnkjøpte opel vectra 1995 2.0 og lurer derfor om det er noen som har prøvd disse og hvordan kvaliteten på disse er.

ble anbefalt av en som heter andreas lie om det var iallfall bedre en biltema. men fant ut at de var billigere enn biltema og det som er for godt til og ver sant er som regel det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carparts selger orginaldeler.

Ellers har du Black Diamond skiver med Hawk Performance bremseklosser hos Protrim til 3600 (komplett)

Edit: er opel-deler.no som selger orginaldeler

Endret av Terjeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hirobofly

Carparts har som Terjeo er inne på både original-deler og sånne alternative deler. -Jeg vet at disse alternative delene til front hjuloppheng på Omega B er dårlige greier, men har ikke hørt noe angående bremseskiver.

Jeg har Brembo skiver på min Vectra C nå, helt konge! Anbefales!! B)

Meca.no, Bilextra, Mekonomen, Torshov, etc har Brembo, men litt ulik pris så greit å sjekke litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger ikke bare originaldeler. Har opplevd flere ganger at de billigste alternativene er dårlige.

Så hvis det finnes originaldeler så anbefaler jeg deg å gå for det.

God service også forsåvidt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger ikke bare originaldeler. Har opplevd flere ganger at de billigste alternativene er dårlige.

Så hvis det finnes originaldeler så anbefaler jeg deg å gå for det.

God service også forsåvidt.

det jeg lurte på om di bremsene di selger til bilen min der er helt de samme som biltema selger. biltema kjøper jo bare bremser av noen bedrifter og kan jo være carparts kjøper akkuratt di samme bremsene det var det jeg ville ha klart før jeg event skulle bestille bremsene mine derifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...