Gå til innhold

Air Freshener's


oysf

Recommended Posts

  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Ståle

    6

  • daniel

    5

  • Bjerknez

    4

  • Nanolex

    3

Mest aktive i dette emnet

Strippers Scent lukter veldig godt ;)CG Watermelon lukta ikke helt som forventa egentlig, men fortsatt en passelig god lukt. CG Leather Scent lukter som de uekte skinnpengepungene man får kjøpt på martnaer rundt omkring. Og CG New Car lukta helt forjævlig egentlig..

Det er vel de luktene jeg har testa, har lite av Strippers Scent igjenn, men både Leather Scent, Watermelon og New Car kan jeg sende deg noen prøvebeger av om du er intresert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos Shinearama får du Instafinish i en hel HAUG med lukter, og du kan også få kjøpe småflasker med produkt i for like over 30,-, i stedenfor en hel gallon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strippers Scent lukter veldig godt ;)CG Watermelon lukta ikke helt som forventa egentlig, men fortsatt en passelig god lukt. CG Leather Scent lukter som de uekte skinnpengepungene man får kjøpt på martnaer rundt omkring. Og CG New Car lukta helt forjævlig egentlig..

Det er vel de luktene jeg har testa, har lite av Strippers Scent igjenn, men både Leather Scent, Watermelon og New Car kan jeg sende deg noen prøvebeger av om du er intresert :)

Herlig, da tenker jeg at jeg går for stripper-lukt i bilen! ;) Takk for tilbud om prøver, men tror jeg bare stoler på deg og kjøper Stripper Scent, ellers takk :)

Hos Shinearama får du Instafinish i en hel HAUG med lukter, og du kan også få kjøpe småflasker med produkt i for like over 30,-, i stedenfor en hel gallon. :)

Mulig jeg hiver inn en bestilling der om en stund også! Har du erfaring fra noen av luktene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er utvilsomt mest glad i CG New Carsmell

kjøpte og lemonlime&a splash of YUMMMM - luktet kjempegodt men varte bare noen timer..... newcarsmell lukter i en evighet uten å være en spesiellt definert lukt, jeg klarer ihvertfall ikke si hva det lukter, bare at det lukter det den heter - ny bil

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

California scent Coronado Cherry er helt konge. :)

Har også noen som heter Newport New Car, men siden den jeg har fortsatt lukter helt konge etter halvannen måned så ser jeg ingen grunn til å bytte enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg hiver inn en bestilling der om en stund også! Har du erfaring fra noen av luktene?

Ingen erfaringer med luktene ennå, er vel bare å kjøpe alle sammen, og bruke de man liker best? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lukte litt på CG New Car scent for en stund siden, og jeg har inntrykket av at denne er det enten eller med;

enten liker du den, eller så hater du den.

For min del syns jeg den luktet brent plast, lim og løsemidler, men jeg skjønner at andre kan like den i interiørsammenheng.

Sist helg fikk jeg besøk av en kompis som hadde kjørt søppel i bilen sin, og stanken var uutholdelig. Løsningen ble Mark V Pina Colada. B)

Den lukter mildt av tropisk sommer og kokos, blandes ut med vann og er veldig drøy.

Mark V Pina Colada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaringer med luktene ennå, er vel bare å kjøpe alle sammen, og bruke de man liker best? :lol:

Jepp, får muligens legge inn en bestilling en dag, liker best å handle fra de norske, så ble Stripper Scent i første omgang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Ville det vært noen interesse her inne for et produkt som dreper dårlig lukt i kabinen og som

samtidig lukter det du selv vil den skal lukte, i noen tusen timer? Mulig jeg henter inn noen produktprøver - til testing...

Håvard

Er du VIP? Da gir vi deg hele 25% rabatt på alle bestillinger.

Sjekk ut vår nye nettside og ikke minst vår splitter nye nettbutikk.


Web: http://www.nanolex.no
Butikk: http://www.nanolexbutikken.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk :wacko:

Skjønner ikke at folk vil det skal lukte ditt og datt i bilen. Vil helst at det ikke skal lukte noe jeg. evt nybil lukt, eller skinn lukt :)

Edit: Kan til nød gå med på at det hadde luktet som Swissvax shielden min i kupeen :D :D

Endret av veedar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk :wacko:

Skjønner ikke at folk vil det skal lukte ditt og datt i bilen. Vil helst at det ikke skal lukte noe jeg. evt nybil lukt, eller skinn lukt :)

Egentlig enig med deg, men tror jeg liker lukta av Stripper Scent når jeg åpner døra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth Nilsen

Ville det vært noen interesse her inne for et produkt som dreper dårlig lukt i kabinen og som

samtidig lukter det du selv vil den skal lukte, i noen tusen timer? Mulig jeg henter inn noen produktprøver - til testing...

Håvard

Ville vært den ultimate løsning, ville det ikke? :)

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere

Ville vært den ultimate løsning, ville det ikke? :)

Verdt å teste ut i alle fall...bare en måte å finne ut dette på... :)

Håvard

Er du VIP? Da gir vi deg hele 25% rabatt på alle bestillinger.

Sjekk ut vår nye nettside og ikke minst vår splitter nye nettbutikk.


Web: http://www.nanolex.no
Butikk: http://www.nanolexbutikken.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Lime fra Chemical guys er fin, leather scent også, mend en lukter intenst når den er i flaska...

En kan bruke nanolotus sin aircond rens i bilen, den gjør at det blir bedre lukt den også :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lime fra Chemical guys er fin, leather scent også, mend en lukter intenst når den er i flaska...

En kan bruke nanolotus sin aircond rens i bilen, den gjør at det blir bedre lukt den også :)

enig om nanolotus der

[center]I put Swissvax on my Swissvax[/center]

[center]Mirage[/center]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmsilset

Ville det vært noen interesse her inne for et produkt som dreper dårlig lukt i kabinen og som

samtidig lukter det du selv vil den skal lukte, i noen tusen timer? Mulig jeg henter inn noen produktprøver - til testing...

Håvard

jeg tar gjerne å prøver :)

Hobby detailer som ofte har med bileiere på jobbene :)

10 timers detail som nybegynner.
Facebook-hmsilset-bilpleie

Twitter-@fastdetail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...