Gå til innhold

Vis oss samlinga di!


K3nt_

Recommended Posts

  • Svar 191
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Bjerknez

    22

  • truhaa

    17

  • virtual

    17

  • bjorke

    16

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Ligger de samme bildene på bilforumet, men hiver ut fordet :)

P9063654s.jpg

P9063661s.jpg

P9063662d.jpg

d.jpg

P9063663s.jpg

P9063664d.jpg

P9063666.jpg

P9093669.jpg

Alt står selvsagt på soverommet, i tilfelle jeg får et anfall om å polere eller vokse noe.. Tok på litt Duragloss AW på iPoden her om dagen, kommer lett fettmerker på baksiden.. Men nå er den like ren hele tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tandis1, liker du Autorange-produktene? Vi selger de faktisk på Statoil, eller hadde inne et parti jeg fikk teste. Felgrensen var helt grei, men den virket veldig sur. Bananvoksen og det andre har jeg ikke testet pga årstid. Så forresten en Turtle Wax-flaske i samlingen din... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tandis1, liker du Autorange-produktene? Vi selger de faktisk på Statoil, eller hadde inne et parti jeg fikk teste. Felgrensen var helt grei, men den virket veldig sur. Bananvoksen og det andre har jeg ikke testet pga årstid. Så forresten en Turtle Wax-flaske i samlingen din... ;)

Det er ikke helt topp, men vil ikke si at de er dårlige heller.. Interiør vasken fungerte veldig godt, felgvasken kunne godt ha vært tykkere så den satt litt bedre, Hydrowax'n er jeg ikke helt sikker på holdbarheten på, men er jo sinnsykt lett å ta på da.. Såpa er heller ikke noe helt uten om det vanlige..

Turtle Wax :blink: Morsom du:P eneste som er der, som ikke skulle vært der, er ei Fisherman flaske:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
En start ivertfall :D

produkterjf3.th.jpg

Forresten så får jeg kun til thumbnail nå, vist jeg prøver å putte .jpg linken i %7Boption%7D boksen får jeg at dynamic sites are not allowed in %7Boption%7D

Det er fordi imageshack har noe spesielle bilde greier :P

Foretrekker Imagebucket selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...