theDodo

Føler for konkurranse

71 innlegg i emnet

ja, det er søndag, det er litt blått i himmelen her i oslo, jeg stikker tilbake til england på tirsdag - hva med en konkurranse.

Sammen med Blankbil har jeg 2x Purple Haze Pro og 2x Blue Velvet Pro panel pots som jeg hadde i lomma på vei over fra england på siste tur som vi har blitt enig om kan gå til 4 blide DCN medlemmer - men hvordan?

pro-panel-pots.png

vel, jeg har tenkt mye, nesten 10 min på dette, og kom frem til en dags konkurranse. THATS RIGHT - dere har 24 timer og skrive inn navn her sammen med en setning som forteller hvorfor akkurat du burde ha en av disse panel pots.

så trekker jeg og Per ut et par vinnere hver klokken 20:00 imorgen.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon - Trenger noe nytt å lukte på.. :lol:

Endret av HHA
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

magnus stenhaug. jeg føler jeg fortjener og vinne en av krukkene fordi. jeg har bare en type voks, er stundent og blir lite penger til detailing samt at jeg nettopp har fått meg ny bil som jeg kan teste di på. har heller aldri testet en skikkelig voks

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halvard - Med kjøpestopp og alvorlige abstinenser etter nye produkter er dette akkurat hva jeg trenger for å klare meg frem til neste stipend ;)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Espen Hamre - Skal bruke kommende uke på og detaile en Honda S2000, og trenger noe nytt og spennende sluttprodukt og se frem til! :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomas - Siden jeg aldri har fått anledningen til å jobbe med noen produkter fra Dodo, ville jo dette være en super start :D

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter - Kunne godt tenkt meg et fint avslutnings produkt når jeg skal polere min første bil for første gang nå til helgen før det er eksamen tirsdagen i uka etter. Sukk :P

Endret av killbox
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bernhard- Kunne tenkt meg å prøvd Dodo sin voks som LSP

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander - Skal polere Volvoen for første gang snart, og da hadde jo Dodo Juice vært morsomt å teste ut :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Erik. Har lyst til å teste produktet

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan-kåre: HØrt mye bra om dodo. så har lyst å prøve.. Men må nu bynne ¨å kutte ut en del kjøping. pga private ting :( så nu går pengan til flybilletter

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sondre Holmen, som fattig ungdom har jeg ikke råd til så mye bilpleie produkter, de gangene jeg har klart å spare opp litt penger blir de som oftest brukt på noen som mamma og pappa mener en 15 åring skal bruke pengene sine på, for eksempel en sykkel osv. det hadde vert en stor glede å få mota et produkt som jeg bare har hørt godt om, og få teste dette på egne kjøretøy :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øyvind - har ingen produkter fra DoDo ennå og er veldig nysgjerrig på disse voksene. Hvis jeg vinner en slik skal jeg fyre opp amp'en og slæppe på bassen så potteplantene går flisføyka. Slappin da bæææis, man - slæppin da bæææææis!!

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas Lie Johansen fordi en slik voks hadde sett flott ut på bilen nå når utstillings sessongen snart starter :)

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knut Arne - Dodo er jeg sålangt helt ukjent med, men har masse biler på blokken fremover og er veldig nysgjerrig på hva dere har greid å få ut av The Big Daft Dodo, og jeg er sikker på at jeg finner en bil som er verdt å pleie med Dodo Juice. :)

Endret av Knutis
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagfinn - Fordi eg har SINNSJUKT lyst på en, og kun derfor! :ph34r:

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Petter Som trost for alle RDS jeg oppdaget på bilen min idag

1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johannes - Student og nybegynner. Har aldri prøvd bilvoks før(Turtle teller ikke). Lappen er rett rundt hjørne og på vei tilbake etter noen måneders ferie. Da skal jeg til med min første polering, og da hadde det absolutt ikke vært feil å få avslutte min første polering med en ordentlig voks. Min første kjøretur på lenge skal være med den blankeste bilen i gata/byen!

Endret av johnsta
0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans Olav Lund.

Er rimelig ny i detailing og har ikke kjøpt svimlende av produkter. Jeg ønsker derfor i startfasen å teste forskjellige vokser for å finne min favoritt.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg heter EspenK og er LSP-addict. Det er tre timer siden jeg fikk min forrige "dose" og jeg har ingen forhåpninger om å holde ut lenger enn cirka 20 timer til neste gang. Det er derfor Finansministeren (les: min kone) mener jeg fortjener dette.

0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Registrer ny konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive